اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ستاد اقامه نماز:

زیباسازی نمازخانه‌ها موجب جذب افراد به خواندن نماز می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون اداری، مالی و پشتیبانی ستاد اقامه نماز گفت: زیباسازی نمازخانه‌ها موجب جذب افراد به خواندن نماز می‌شود.

زیباسازی نمازخانه‌ها موجب جذب افراد به خواندن نماز می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ابراهیم آقا‌بابایی عصر امروز در دیدار با استاندار زنجان اظهار داشت: در حال حاضر ستاد اقامه نماز در حال ترویج نماز و قرائت صحیح آن در بین قشرهای مختلف جامعه است.
وی با بیان اینکه در دولت نهم و دهم توجه ویژه‌ای به موضوع نماز در جامعه صورت گرفته است، ادامه داد: در این زمینه اقدامات خوبی از سوی مسئولان دولتی و همچنین مسئولان ذی‌ربط در ستاد اقامه نماز انجام شده است.
معاون اداری، مالی و پشتیبانی ستاد اقامه نماز همچنین با اشاره به انجام کارهای فرهنگی در ستاد اقامه نماز، یادآور شد: در حال حاضر چند صد عنوان کتاب در زمینه نماز در ستاد اقامه نماز کشور موجود است.
وی با اشاره به کتابت‌های صورت گرفته در زمینه موضوع نماز و اهمیت آن در جامعه اضافه کرد: این فعالیت‌ها نیز از اقداماتی است که در زمینه افزایش فعالیت‌های فرهنگی صورت گرفته است.
آقابابایی با اشاره به اینکه فعالیت در زمینه‌های فرهنگی کمک شایانی به ترویج فرهنگ نمازخوانی در جامعه می‌کند، ادامه داد: انجام اقدامات فرهنگی به ویژه در سطح مدارس موجب ترویج فرهنگ نماز در بین دانش‌آموزان می‌‌شود.
وی همچنین با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه مسائل سخت‌افزاری و نرم‌افزاری یادآور شد: این اقدامات نیز از جمله موضوعاتی است که موجب جاسازی فرهنگ نماز در بین افراد جامعه می‌شود.
معاون اداری، مالی و پشتیبانی ستاد اقامه نماز در ادامه با اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته در زمینه زیباسازی نمازخانه‌های موجود در شهرها و مجتمع‌های بین ‌راهی اضافه کرد: زیباسازی نمازخانه‌ها و محل‌هایی که برای اقامه نماز ساخته شده‌، موجب تشویق و جذب افراد برای اقامه نماز می‌شود.
وی در ادامه با اشاره به لزوم تبیین اقامه نماز در بین دانش‌آموزان افزود: انجام اقدامات فرهنگی و تبلیغی در زمینه نماز بدون همکاری دانش‌آموزان و والدین آنها به نتیجه نمی‌رسد.
آقابابایی همچنین با اشاره به نقش تاثیرگزار والدین در مورد روشنگری دانش‌آموزان اضافه کرد: خانواده‌ها با تبیین فرزندان و دادن اطلاعات و آگاهی‌های لازم به آنها کمک شایانی به ترویج فرهنگ نماز در بین دانش‌آموزان می‌کنند.
وی تصریح کرد: باید از ظرفیت‌های آموزش و پرورش با محوریت بسیج در راستای ارتقای فرهنگ نماز استفاده شود. 
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول