اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده شیراز خبر داد:

ساماندهی نماز‌خانه‌های بین‌راهی

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شیراز در خانه ملت از بررسی طرح ساماندهی نمازخانه‌های بین‌راهی در کمیسیون فرهنگی خبر داد.

ساماندهی نماز‌خانه‌های بین‌راهی
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، احمدرضا دستغیب عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: طرح ساماندهی نمازخانه‌های بین‌راهی در جلسه‌ای با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین محسن قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور بررسی شده‌ است.
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: معتقدیم باید به منظور اشاعه بیش از پیش فرهنگ نماز و توجه به اهمیت آن این طرح به صورت لایحه از طرف کمیسیون فرهنگی به مجلس ارائه شود.
وی تصریح کرد: ترجیح ما این است که سازمان‌ها و دستگاه‌های مرتبط با این موضوع کار کارشناسی دقیقی را انجام دهند تا این طرح به صورت کامل در قالب لایحه به مجلس فرستاده شود.
دستغیب بیان داشت: باید امروز طوری برنامه‌ریزی‌ها صورت گیرد که مسئولان توجه ویژه به توسعه نمازخانه‌های بین‌راهی داشته باشند.
نماینده شیراز ابراز داشت: فراهم کردن امکانات رفاهی در کنار نمازخانه‌های بین‌راهی خود نیز می‌تواند راه‌کاری مناسب برای غنی‌سازی و پررونق شدن نمازخانه‌ها باشد و این موضوع نیز باید مورد توجه قرار گیرد.
این نماینده در بخش دیگری از سخنان خود به آخرین مصوبات کمیسیون فرهنگی مجلس اشاره و خاطرنشان کرد: در آخرین جلسه کمیسیون بررسی ماده شش طرح اداره سازمان صدا و سیما به پایان رسید و بررسی ماده هفت طرح اداره این سازمان که مربوط به وظایف و ماموریت‌های صدا و سیما است در دستور کار قرار می‌گیرد.
وی همچنین از افزایش تعداد جلسات هفتگی کمیسیون فرهنگی در هفته‌های آینده خبر داد و اضافه کرد: بعد از پایان هفته حوزه انتخابیه نمایندگان، تعداد جلسات هفتگی کمیسیون باید افزایش یابد تا بتوانیم حجم کارهای باقی مانده را تا پایان دوره هشتم مجلس به پایان برسانیم.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول