اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه:

دشمنان توان مقابله با قدرت دفاعی جمهوری اسلامی را ندارند

خبرگزاری فارس: مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان می‌دانند که توان مقابله با قدرت دفاعی جمهوری اسلامی را ندارند و از این رو بر فشار مستقیم در همه زمینه‌ها به جز حمله نظامی تمرکز کرده‌اند.

دشمنان توان مقابله با قدرت دفاعی جمهوری اسلامی را ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد سردار یدالله جوانی در دومین و آخرین روز از رزمایش فدائیان ولایت در اجتماع 12 هزار نفری بسیجیان چهارمحال و بختیاری در منطقه عمومی رحمتیه شهرکرد، به شکل‎گیری دو نگاه متفاوت در کشور از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون اشاره کرد و اظهار داشت: یک نگاه که بر اساس گفتمان حضرت امام خمینی (ره) شکل گرفته، معتقد است که قرن 21 از آن مستضعفان است و باید در برابر ظلم و ستم زیاده‌خواهان و زورگویان تاریخ ایستاد.

وی افزود: نگاه دوم در کشور ما متعلق به ملی‌گراها، لیبرال‌ها و مدعیان اصلاح‌طلبی است که آنها از مقابله با قدرت‌های بزرگ هراس داشته و سرشاخ شدن با آمریکا و صهیونیست‌ها را درست نمی‌دانند.

جوانی به شرایط امروز دنیا و وضعیت سران استکبار پس از بیداری اسلامی اشاره کرد و گفت: مدیریت دنیا از آرزوهای آمریکا، رژیم صهیونیستی و دولت‌های غربی است، اما با بیداری اسلامی به برکت انقلاب اسلامی ایران، آنها این آرزو را به گور خواهند برد.

وی جنگ هشت ساله، جنگ نرم، توطئه، ترور و اکنون فشار اقتصادی را از جمله برنامه‎های دشمنان برای مهار ملت و انقلاب اسلامی عنوان و تصریح کرد: امروز ملت ایران، پنجه در پنجه قدرت‌های استکباری و شیطان بزرگ انداخته و هراسی از طراحی‌ها و تهدیدهای دشمنان ندارد.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی اینک رقیب راهبردی دنیای غرب است، ادامه داد: مستکبران امروز در برابر اراده ملت ایران و دیگر ملت‌های بیدار و مسلمان شکست خورده‌اند که یکی از نشانه‌های افول این قدرت‎ها، پیشرفت روزافزون و تولید علم در ایران است.

وی ادامه داد: بیداری اسلامی در منطقه و به چالش کشیده شدن نظام سرمایه‌داری در درون کشورهای حامی این نظام از دیگر نشانه‎های افول قدرت‌های مستکبر دنیاست.‌

جوانی به موفقیت جمهوری اسلامی در مقابله با توطئه‌های گوناگون و سخت و نرم دشمنان اشاره کرد و گفت: مسیر انقلاب همان مسیری است که حضرت امام خمینی(ره) ترسیم کردند و مقام معظم رهبری نیز نظام و انقلاب را در همان مسیر هدایت می‌کنند.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه با اشاره به در صحنه بودن بسیجیان و آمادگی آنان برای مقابله با هر نوع توطئه دشمن، اظهار داشت: تمرکز دشمن امروز بر فشار مستقیم در همه زمینه‌ها به جز حمله نظامی است، زیرا توان مقابله با قدرت دفاعی کشور ما را ندارند و می‌دانند که قادر به تحمل پاسخ کوبنده دلاورمردان ایران اسلامی نخواهند بود.

وی رزمایش را نمایش بخش کوچکی از توانمندی‌های دفاعی دانست و تاکید کرد: در سومین جنگ که جنگ اقتصادی است بعد از جنگ‌های هشت ساله و نرم با دشمنان انقلاب اسلامی، در این زمینه نیز در حال مبارزه هستیم.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: رسالت بسیجیان در این برهه حساس از زمان، تبیین هدف دشمن از فشارهای اقتصادی است که تنها برای به چالش کشیدن وضعیت رفاهی اجتماعی مردم صورت می‌گیرد تا مجبور به سازش با آنها شویم.

جوانی همچنین به تحولات سوریه اشاره کرد و گفت: ماهیت بحران در سوریه جنگ نیابتی و نمونه جنگ‌های 33 روزه و 22 روزه است که برآمده از موضع ضد صهیونیستی و مقاومت ضد استکباری دولت و ملت سوریه است.

اضافه می‎شود در ادامه این رزمایش مرحله عملیاتی رزمایش فدائیان ولایت با اعلام رمز یا امام هادی(ع) توسط فرمانده قرارگاه امام هادی(ع) کشور در منطقه رحمتیه شهرکرد انجام شد و پس از آن، انفجارات گردان تخریب با اجرای آتش و حرکت تاکتیکی گردان‎های واکنش سریع بیت‌المقدس و تصرف مواضع دشمن فرضی ادامه یافت.

در این مرحله از رزمایش عملیات جنگ شهری و پاکسازی منطقه با اقدامات رزمی دسته‌های واکنش سریع زیر نظارت بازرسان سازمان بسیج مستضعفین کشور انجام شد.

رزمایش فدائیان ولایت با حضور 12 هزار نفر از بسیجیان این استان طی دیروز و امروز در منطقه عمومی رحمتیه شهرکرد انجام شد. سردار علی فضلی جانشین فرماندهی بسیج کشور، سردار سیف معاون عملیات بسیج کشور، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و علی‌اصغر عنابستانی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این رزمایش بزرگ حضور یافته و سخنرانی کردند.

انتهای پیام/و10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول