اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‎الاسلام پورمحمدی:

دشمنان می‎خواهند چهره اسلام را بد و قهرآمیز نشان دهند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: دشمنان می‎خواهند چهره اسلام را بد و قهرآمیز نشان دهند.

دشمنان می‎خواهند چهره اسلام را بد و قهرآمیز نشان دهند

به گزارش خبرگزاری فارس حجت‎الاسلام مصطفی پورمحمدی در حاشیه نشست با علمای شیعه و سنی که در امامزاده عبدالله (ع) شهرستان گرگان برگزار شد در گفت‎وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: دشمنان همواره از دسیسه‎گری علیه نظام اسلامی دست بر نخواهند داشت و به طرق مختلف برای براندازی انقلاب اسلامی از پای نخواهند نشست.

وی نقش علما و روحانیون را در این زمینه بسیار مهم و تعیین کننده خواند و افزود: روحانیون وظیفه دارند تا پیام انقلاب را به دنیا معرفی کنند چرا که دشمن، تمام تلاش خود را به کار گرفته تا دین‌دارها را نیز بدبین کند و آنها را به جان یکدیگر اندازد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به مسئله سوریه خاطر نشان کرد: دشمنان از طریق جنگ‎های قومی، تفرقه در جهان اسلامی و جدایی بین ملت‎ها می‎خواهند قابلیت اسلام را از اسلام بگیرند و برجستگی تحفه اسلام را مکدر کنند لذا با توطئه‎گری، فتنه‎گری و جنگ می‎خواهند زنگارهایی بر تفکر اسلامی قائل شوند.

پورمحمدی با اشاره به اینکه شیعه و سنی یک امت واحد هستند یادآور شد: باید حقیقت اسلام را به جهانیان نشان دهیم چرا که با تجلی حقیقت، دشمنان سعی داشتند که در فضای ایران درگیری ایجاد کنند و مایه بدبینی را در جوامع به وجود آورند.

وی تصریح کرد: پیام ناب انقلاب اسلامی صیقل یافته و در جهان نورافشانی می‎کند و هر چشم بینایی که این دُر را ببیند حتما مجذوب آن خواهد شد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در خصوص نامگذاری دریای خزر ابراز داشت: نامگذاری دریای شمال ایران به خزر اصلا شایسته نیست چرا که قوم خزر یک قوم منقرض شده بت‎پرست بودند که حدود 800 سال پیش در دریای شمالی سکنی گزیدند که در دنیا از این دریا به عنوان دریای کاسپین و قزوین شناخته می‎شود.

پورمحمدی در پایان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری اظهار داشت: ما در یک پیچ تاریخی هستیم به گونه‎ای که تمام جبهه کفر علیه ایران بسیج شده است لذا باید تمام حواس خود را جمع کنیم.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول