اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی بسیج:

عظمت بسیج لرزه بر اندام دشمنان می‌اندازد

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی بسیج گفت: عظمت و بزرگی بسیج امروز لرزه بر اندام دشمنان می‌اندازد.

عظمت بسیج لرزه بر اندام دشمنان می‌اندازد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی فضلی صبح امروز در رزمایش 12 هزار نفری رهروان ولایت در منطقه عمومی رحمتیه شهرکرد در چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: امروز شاهد عظمت و بزرگی بسیج در این استان هستیم به گونه‌ای که این عظمت لرزه بر اندام دشمن می‌اندازد.

وی به رشادت‌ها و دلاوری‌های سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) این استان اشاره کرد و گفت: بسیجیان این استان از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در همه صحنه‌ها و عرصه‌های حساس و مهم کشور به خوبی نقش‎آفرینی کرده‌اند.

فضلی ادامه داد: رزمندگان این استان در سال‌های دفاع مقدس با رشادت‌هایی که از خود نشان دادند حماسه‌های بزرگی خلق کرده و موجب عزت و افتخار مردم این مرز و بوم شدند.

جانشین فرماندهی بسیج کشور، شکسته شدن خط دشمن در عملیات والفجر 8 را از حماسه‌های بزرگ رزمندگان تیپ قمر بنی‌هاشم(ع) دانست و تصریح کرد: رزمندگان این استان با همت و ممارست فراوان در نبردهای سرنوشت‌ساز هشت سال دفاع مقدس نسبت به شهدای اسلام و انقلاب ادای دین کردند.

فضلی، بسیجیان این استان را از پیشتازان عرصه ایثار و مقاومت در کشور دانست و گفت: این استان بعد از استان‌های فارس و لرستان سومین استانی است که به همت بسیجیان آن رزمایش رهروان ولایت را برگزار می‌کند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با بسیجیان کشور در تاریخ ششم آذر سال گذشته، اظهار داشت: این بیانات دستورالعمل کامل و جامعی برای ملت ایران است چراکه در آن تعریف بسیج، رسالت و انتظارات آن به خوبی بیان شده است.

فضلی در ادامه به برگزاری شانزدهمین اجلاس سران کشورهای عضو جنبش غیرمتعهدها در تهران اشاره کرد و افزود: این اجلاس بزرگترین رویداد سیاسی جهان در سال جاری است که در آن اقتدار و ابهت ایران به همگان ثابت شد.

جانشین فرماندهی بسیج ادامه داد: این اجلاس در حالی برگزار شد که از سوی کشورهای بیگانه مورد تحریم شدید و هجمه‌های بسیاری واقع شده بودیم.

فضلی تصریح کرد: این اجلاس موجب عزت و افتخار ملت مسلمان ایران شد و به ویژه حضور مقام معظم رهبری در آن آثار پربار مثبتی برای کشور در پی داشت و دارد.

رزمایش بزرگ فدائیان ولایت که از روز گذشته با حضور 12 هزار نفری بسیجیان چهارمحال و بختیاری از نقاط مختلف این استان در منطقه عمومی رحمتیه شهرکرد آغاز شده، امروز نیز ادامه دارد.

سردار سیف معاون عملیات بسیج کشور، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و علی‌اصغر عنابستانی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز امروز در دومین و آخرین روز از این رزمایش در اجتماع بسیجیان سخنرانی می‌کنند.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول