اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

برگزاری موفقیت‌آمیز اجلاس نم تمام نقشه‌های دشمنان ‌را نقش بر آب کرد‌

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی برگزاری اجلاس غیر متعهدها را موفقیت بزرگی برای ایران دانست و گفت: این اجلاس تمام نقشه‌های دشمنان ‌را نقش بر آب کرد‌.

برگزاری موفقیت‌آمیز اجلاس نم تمام نقشه‌های دشمنان ‌را نقش بر آب کرد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک اسماعیل کوثری ظهر امروز در مراسم یادواره شهدای کارمند استان مرکزی با اشاره به برگزاری موفق اجلاس غیر متعهدها در تهران گفت: دشمنان تلاش بسیاری داشتند در برگزاری این اجلاس ایجاد اخلال کنند، اما خوشبختانه حضور کشورهای عضو جنبش تمام نقشه‌های آنان را نقش بر آب کرد و همه دنیا شاهد برگزاری موفق این اجلاس در تهران بودند.

وی با تاکید بر اینکه برگزاری موفقیت‌آمیز این اجلاس خط بطلانی بر تلاش‌های دشمنان کشید تصریح کرد: با برگزاری این اجلاس ایران نشان داد از توانایی و ظرفیت بسیار بالای مدیریتی برخوردار است و هر چه تلاش دشمنان بر ضد انقلاب اسلامی بیشتر باشد، مردم و مسئولان برای رسیدن به موفقیت بیشتر تلاش می‌کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اجلاس در سطح بسیار عالی برگزار شد، خاطر نشان ساخت: برقراری امنیت کامل در طول برگزاری اجلاس یکی از نقاط قوت این اجلاس به شمار می‌رفت چرا که استکبار سعی داشت با ناامن جلوه دادن ایران مانع از حضور کشورهای مختلف در این اجلاس شود.

کوثری ادامه داد: این اجلاس نشان داد که ایران در نهایت امنیت قرار دارد و نه تنها کشوری منزوی نیست، بلکه به کانون توجه کشورهای مختلف جهان تبدیل شده است.

وی برگزاری موفق این اجلاس را ناشی از برکت خون شهدا دانست و گفت: امنیتی که امروز در ایران اسلامی وجود دارد به برکت خون انسان‌های آزاده‌ای است که برای عزت و شرف این کشور جان خود را فدا کردند.

فرمانده لشگر حضرت رسول(ص) در دوران دفاع مقدس در ادامه فرهنگ ایثار و شهادت‌طلبی را از دستاوردهای بزرگ دوران هشت سال دفاع مقدس دانست و ابراز داشت: امروز بسیاری از کشورهای آزادی‌خواه جهان از ایران اسلامی الگو گرفته و از مقاومت رزمندگان در طول دوران هشت سال دفاع مقدس پیروی می‌کنند.

کوثری با بیان اینکه در دوران جنگ تحمیلی قشرهای مختلف مردم برای دفاع از اسلام و انقلاب راهی جبهه‌های جنگ حق علیه باطل شدند، گفت: آنچه موجب شد رزمندگان اسلام با دست خالی در برابر دشمنان به پیروزی برسند،توکل بر خدا و وفاداری آنان به ولایت فقیه بود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمایت‌های سوریه از ایران در دوران جنگ اظهار کرد: سوریه همیشه در دوران دفاع مقدس همراه ایران اسلامی بود و امروز با الگوگیری از ایران اسلامی بسیج همگانی را برای مقابله با تروریست‌ها تشکیل داده است که امید می‌رود اجلاس سران غیرمتعهد در تهران نتایج خوبی برای خروج این کشور از بحران داخلی داشته باشد.

کوثری تاکید کرد: مذاکره و دیپلماسی تنها راه حل مشکلات سوریه است که این فضا پس از برگزاری اجلاس غیرمتعهدها برای ملت این کشور فراهم شد.

در این مراسم ضمن ادای احترام به خانواده‌های معظم شاهد کارمند استان مرکزی شناسنامه الکترونیکی سرداران شهید کاوه نبیری و رحیم آنجفی رونمایی شد.

انتهای پیام/ش10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول