اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری:

وحدت و همدلی بهترین راه در برابر مانع‌تراشی‌های دشمنان است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری گفت: وحدت و همدلی همه آحاد جامعه بهترین راه برای پایداری، سربلندی و ایستادگی مردم ایران در برابر مانع‌تراشی‌های دشمنان است.

وحدت و همدلی بهترین راه در برابر مانع‌تراشی‌های دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، حجت‌لا‌سلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی عصر امروز در دیدار با جمعی از مردم مراغه اظهار کرد: با وجود مانع‌تراشی‌ها و تبلیغات منفی غربی‌ها، اجلاس سران غیرمتعهدها به نفع ایران برگزار شد.

وی افزود: تلاش تبلیغاتی رسانه‌های غربی برای کم‌رنگ نشان دادن اجلاس غیرمتعهدها نشان از برگزاری موفق این اجلاس در ایران اسلامی بود.

پورمحمدی با اشاره به دیدار اخیر خبرگان با رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: سخنان مدبرانه و همراه با صلابت مقام معظم رهبری در اجلاس غیرمتعهدها نشانگر اوج قدرت ایران اسلامی و ذلت غربی‌ها بود.

وی در ادامه با اشاره به سالروز قیام 17 شهریور و سالروز شهادت آیت‌الله طالقانی و شهید مدنی افزود: شهادت در ایران اسلامی افتخاری بزرگ است که نصیب انسان‌های وارسته و خداجو می‌شود.

پورمحمدی افزود: انقلاب اسلامی ثمره شهادت علما و ایثارگرانی است که برای عزت و سربلندی مردم کشورمان از همه چیز خود گذشته‌اند.

وی افزود: تازمانی که شهادت در ایران اسلامی به معنای عزت و سربلندی است، تهدیدات دشمنان انقلاب چیزی جز یاوه‌گویی نیست.

پورمحمدی افزود: وحدت و همدلی همه آحاد جامعه بهترین راه برای پایداری، سربلندی و ایستادگی مردم ایران در برابر مانع‌تراشی‌های دشمنان است.

وی گفت: تا زمانی که همدل و متحد هستیم توطئه‌ها و یاوه‌گویی‌های دشمنان حرفی بیش نیست.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول