اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان جنوبی:

تهدیدات جنگ نرم دشمنان باید برای نسل جوان اطلاع‌رسانی شود

خبرگزاری فارس: معاون استاندار خراسان جنوبی به طراحی جنگ نرم دشمنان برای ضربه زدن به نظام ایران اشاره کرد و گفت: باید تهدیدات جنگ نرم برای جوانان اطلاع‌رسانی شود.

تهدیدات جنگ نرم دشمنان باید برای نسل جوان اطلاع‌رسانی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان جنوبی، علی محمد گلستانی‌فرد در کارگروه فرهنگی و اجتماعی خراسان جنوبی اظهار کرد: تهدیدات جنگ نرم دشمنان باید برای نسل جوان اطلاع‌رسانی شود.

وی با بیان اینکه کارگروه فرهنگی و اجتماعی از مهمترین کارگروه‌های استان بوده و زیرساخت و زیربنای امور فرهنگی و اجتماعی محسوب می‌شود، افزود: در این کارگروه باید برنامه‌های فرهنگی جامع و کاربردی در دستور کار قرار گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دشمن از فرهنگ به عنوان یک ابزار برای ضربه زدن به نظام و انقلاب استفاده می‌کند، گفت: در این راستا باید مسئولان نیز از جنبه فرهنگی وارد عمل شده و برای خنثی‌سازی اهداف دشمنان اقدامات لازم را به انجام برسانند.

گلستانی‌فرد با اشاره به اینکه حتی مباحث مواد مخدر و مشروبات الکلی نیز با جنبه فرهنگی به جوانان تحمیل می‌شود، افزود: دشمن برای گرفتار کردن نسل جوان و جلوگیری از پیشرفت‌های علمی کشور از تمام ابزارهای موجود استفاده می‌کند.

وی با بیان اینکه آسیب‌های اجتماعی استان از جمله اعتیاد و طلاق باید بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته و محور برنامه‌های مسئولان قرار گیرد، تصریح کرد: این امر نیازمند برنامه‌ریزی‌های جامعی است.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه استفاده از اینترنت، فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای از جمله آسیب‌های اجتماعی پیش روی جامعه است، یادآور شد: برای جلوگیری از جذب جوانان به این نوع آسیب‌ها باید برنامه‌های فرهنگی همراه با نشاط اجتماعی طراحی شود.

انتهای پیام/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول