اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه لردگان تاکید کرد

ضرورت آمادگی مداوم برای مقابله با زیاده‌خواهی دشمنان

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه لردگان گفت: بر اساس آنچه خدا در قرآن فرموده باید برای دفاع از اسلام و قرآن در مقابل زیاده‌خواهی دشمن همیشه آماده باشیم.

ضرورت آمادگی مداوم برای مقابله با زیاده‌خواهی دشمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علیرضا اسحاقی بعد از ظهر امروز در یادواره شهدای پایگاهی شهید ناهید فاتحی کرجو در سالن الغدیر سپاه این شهرستان اظهار داشت: شهید ناهید فاتحی کرجو اگر چه می‎توانست در مقابل گروهک تروریستی تقیه کرده و جان خود را نجات دهد اما با افتخار از جان خود گذشت و یک کلمه علیه ولایت و عقیده‌اش سخنی بر زبان نیاورد.

وی افزود: آنچه شهدای ما را ارزش و افتخار بخشید از خود گذشتگی و ایثار آنان است که برای همیشه تاریخ ماندگار و جاوید خواهد بود.

فرمانده سپاه شهرستان لردگان خاطرنشان کرد: شهدا در وصیت‌نامه‌های خود به موضوع نماز، ولایت‌مداری، حجاب و عفاف بیشتر از هر موضوعی اشاره کردند که این رسالت ما را در حراست از اسلام و انقلاب بیشتر می‌کند.

اسحاقی با اشاره به مجاهدت رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس، ایثار و از خود گذشتگی رزمندگان اسلام را بزرگترین عبادت دانست و گفت: رزمندگان این مرز و بوم برای احیای ارزش‌های اسلامی و دفاع از حریم ولایت آنچه داشتند در طبق اخلاص گذاشتند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری رزمایش بزرگ 12 هزار نفری پیروان ولایت طی روزهای 16 و 17 شهریورماه در شهرکرد اشاره کرد و اظهار داشت: بر اساس آنچه خدا در قرآن فرموده باید برای دفاع از اسلام و قرآن در مقابل زیاده‌خواهی دشمن همیشه آماده باشیم.

اسحاقی بیان داشت: تیپ سوم سیدالشهدا(ع) متشکل از دسته‌های رزمی بسیجی نواحی لردگان و کیار با آمادگی کامل در رزمایش بزرگ فدائیان ولایت در آستانه گرامیداشت هفته دفاع مقدس شرکت می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه لردگان گفت: بسیجیان شهرستان‌های لردگان و کیار با حضور در رزمایش فدائیان ولایت با آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق مجدد می‏کنند.

به گفته وی، این رزمایش با هدف ارتقای آمادگی دفاعی رزمی و سازماندهی نیروهای بسیجی و همچنین کسب تجربه آنان از رزم‎آوران هشت سال دفاع مقدس برگزار می‎شود.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول