اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‏‌فقیه در سپاه میامی:

سپاه قدرت نرم جمهوری اسلامی است/ پشتیبانی از ولایت حد و مرز ندارد

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‏‌فقیه در سپاه شهرستان میامی گفت: سپاه، قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران است و انعطاف‌پذیری بی‌نظیری دارد.

سپاه قدرت نرم جمهوری اسلامی است/ پشتیبانی از ولایت حد و مرز ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از میامی، حجت‌الاسلام عیسی سلیمانی ظهر امروز در مراسمی که در مسجد جامع میامی با حضور بسیجیان و مردم ولایت‌مدار شهرستان میامی برگزار شد، افزود: سپاه در سال‌های اخیر بیشترین هجمه دشمن را متوجه خود کرده است که نشان‌دهنده اوج عصبانیت آمریکا و استکبار جهانی از کارکردهای این نهاد مقدس است.

وی با اشاره به جایگاه پاسدار و اهمیت سپاه در انقلاب اسلامی افزود: سپاه نهادی مقدس است که ساختاری نظام‌مند، گسترده و پویا است که همواره با تغییر ماهیت تهدیدها، مأموریت‌های خود را تغییر می‌دهد.

سلیمانی در ادامه با اشاره به شکست دشمن در جبهه‌های مختلف علیه مردم ایران گفت: دشمنان در طول سالیانی که از انقلاب گذشته به این نتیجه رسیده‌اند که تا مردم در ایران پشتیبان ولایت و پرچم اسلام ناب باشند و سپاه و بسیج حضور داشته باشد، نمی‌توانند کاری از پیش ببرند و طرح‌های آنها علیه اسلام و انقلاب منجر به شکست می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی‏‌فقیه در سپاه شهرستان میامی با بیان تلاش دشمن در پروژه سپاه‌هراسی اظهار داشت: افتخارات ایران اسلامی در طول سه دهه بعد از انقلاب، مرهون خون هزاران انسان پاک است و همین موضوع، وظیفه پاسداران را سنگین‌تر می‌کند و لازم است پاسداران ضمن هوشیاری و بصیر‌ت‌افزایی از این دستاوردها حفاظت نمایند.

همچنین کارگاه آموزش تجربه‏‌نگاری سپاه ناحیه میامی در نمازخانه عاشقان ثارالله ناحیه میامی برگزار شد.

بنا بر این گزارش، در این کارگاه که 45 نفر از کارکنان و پایوران ناحیه و حوزه‌های مقاومت حضور داشتند، مدیران واحدها و معاونت‌ها، تجارب عملی خود را در زمینه مدیریتی خود بیان کردند تا دیگران نیز از این تجارب استفاده کنند.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول