اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده رهبر شیعیان بحرین:

دشمنان از برپایی حکومت شیعه در بحرین واهمه دارند

خبرگزاری فارس: نماینده رهبر شیعیان بحرین(شیخ عیسی قاسم) گفت: برخی دشمنان به صراحت به ما اعلام کردند که خواسته‌های مردم بحرین به حق است اما به هیچ عنوان زیر بار آن نمی‌روند چرا که دشمنان از برپایی حکومت شیعه در بحرین واهمه دارند.

دشمنان از برپایی حکومت شیعه در بحرین واهمه دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، شیخ عبدالله دقاق دقایقی پیش در سومین کنفرانس بین‌المللی مقاومت اسلامی که در اصفهان در حال برگزاری است، اظهار کرد: برای ایجاد و پایداری هر جنبش سه عامل اساسی را می‌توان برشمرد که داشتن هدف، ایمان به رخ دادن هدف و جرات و اقتدار را شامل می‌شود.

وی افزود: هدف بسیاری از ملت‌های عربی و کشورهایی که انقلاب کردند، هدفی مانند از بین بردن استبداد بود.

نماینده رهبر شیعیان بحرین تاکید کرد: ایمان به سقوط دولت‌ها در پیروزی‌‌های مکرر جنبش‌های بیداری اسلامی اهمیت بسیار داشت ضمن اینکه برای رسیدن به هدف تحقق انقلاب نیازمند جرات و حرکت لازم وجود داشت.

وی اضافه کرد: اگر ملت‌ها به این نکته‌ها توجه کنند و با وحدت و همدلی تحت هدایت رهبر جنبش خود حرکت کنند، پیروزی آنها قطعی است.

دقاق با اشاره به اوضاع بحرین گفت: با امداد الهی مردم بحرین به این نتیجه رسیدند که سرنوشت خود را به دست بگیرند و  به هدف خود در راه براندازی نظام استکبار ایمان آورده و برای برپایی هدف به پا خواسته‌اند.

وی اضافه کرد: رهبری حکیمانه این جنبش را آیت‌الله شیخ عیسی بر عهده دارد که همواره مردم بحرین بنا بر فرمان او حرکت می‌کنند.

نماینده رهبر شیعیان بحرین با بیان اینکه آمریکا و عربستان در بحرین دخالت مستقیم دارند، اظهار کرد:اگر ناوشکن پنج آمریکا در خلیج فارس به سر می‌برد، به دلیل آن است که آنها می‌ترسند با پیروزی بحرین جایگاه خود را در خاورمیانه از دست بدهند و به همین سبب در سرکوب مقاومت بحرین جدی هستند.

وی با بیان اینکه آنها با وعده دادن کرسی در پارلمان از ما می‌خواهند که از راه خود عقب‌نشینی کنیم، تصریح کرد: آنها ما را تهدید کردند که حمایت خود را از شما برمی‌داریم اما شیخ عیسی گفت توکل ما به خداست و به شما احتیاجی نداریم.

دقاق با بیان اینکه جنبش بحرین متفاوت با دیگر قیام‌ها بود، تصریح کرد: ما همچنان با توکل به خدا، مشارکت و وحدت ملت بحرین و تحت هدایت رهبر شجاع، جنبش مقاومت بحرین را حفظ می‌کنیم و مطمئن هستیم این انقلاب روزی به پیروزی می‌رسد.

وی افزود: ما به وعده خداوند در قرآن اطمینان داریم که می‌فرماید پیروزی جز به یاری خدا نیست و معتقدیم به طور حتم بحرین تنها با اتکا بر خدا در برابر تمام مستکبران جهان ایستاده است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول