اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر:

تهدیدات نرم دشمنان برای جوانان اطلاع‌رسانی شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر گفت: با توجه به ترفندهای دشمنان علیه جوانان ما، تهدیدات جنگ نرم دشمنان باید برای نسل جوان اطلاع‌رسانی شود.

تهدیدات نرم دشمنان برای جوانان اطلاع‌رسانی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر نصرالله شفیعی ظهر امروز در جمع جوانان استان بوشهر اظهار داشت: جوانان در پدید آمدن انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشتند، همین‌طور در جنگ هشت‌ ساله با حضور خود از تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند و امروز نیز جوانان با کسب دانش و پیشرفت‌های علمی پشتیبان انقلاب هستند.

وی ادامه داد: میانگین سنی پایین دانشمندان هسته‌ای کشور حکایت از حضور جوانان در عرصه‌های علمی به‌ویژه عرصه هسته‌ای دارد.

وی تصریح کرد: امروز دشمنان به دنبال لطمه زدن به قشر جوان ایران اسلامی هستند که باید با مدیریت مناسب توطئه دشمنان را خنثی کنیم.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر بیان کرد: طبق سخن امام علی(ع)، قلب جوان مثل سرزمینی بوده که خالی و آماده پذیرش بذر است و قبل از اینکه قلب جوان سخت شود، باید به تربیت آن روی آورد.

وی با تاکید بر اینکه دوره جوانی بهترین زمان برای کشت و کار فکر، عقیده و اخلاق است تصریح کرد: مهم‌ترین ابزاری که خداوند به انسان عطا کرده، عقل است.

شفیعی با تاکید بر اینکه انسان اگر از دوره جوانی به مسائل اهمیت دهد، در آینده به موفقیت‌های خوبی دست خواهد یافت خاطر نشان کرد: دلیل اینکه خداوند بعد از عبادت خود، احسان به والدین را مطرح کرده است در سلسله نعمت وجود، نخستین واسطه والدین هستند و به برکت آن‌ها نعمت هستی به ما داده شد.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر گفت: ‌برای اینکه سرمایه‌های جوانان در مسیر حق باشند باید مسئولان نظام برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند، چرا که نیروهای خودی و غیر خودی برای انحراف جوانان در کمین هستند.

وی با بیان اینکه کارگروه فرهنگی و اجتماعی از مهم‌ترین کارگروه‌های استان بوده و زیرساخت و زیربنای امور فرهنگی و اجتماعی محسوب می‌شود افزود: در این کارگروه باید برنامه‌های فرهنگی جامع و کاربردی در دستور کار قرار گرفته ‌شوند.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول