اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کرج در مجلس:

ناوهای آمریکایی توان مقابله با نیروی دریایی ایران را ندارند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش آمریکایی‌ها برای اعزام یک ناو دیگر به خلیج فارس گفت: این ناوها توان مقابله با نیروی دریایی سپاه و ارتش کشورمان را ندارند.

ناوهای آمریکایی توان مقابله با نیروی دریایی ایران را ندارند

محمدجواد کولیوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: تحریم‌ها و تهدیدهای نظامی گسترده‌ای که طی شه دهه اخیر علیه مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی صورت گرفته، موجب شده که ما در اکثر حوزه‌ها به ویژه دفاعی به خودکفایی و توانمندی بالایی دست یابیم.

وی تصریح کرد: به عنوان نمونه در دوران دفاع مقدس ما حتی توانایی تولید فشنگ را هم نداشتیم، اما امروز شاهد هستیم که ایران اسلامی با اقتدار موشک‌های دوربرد خود را تمرین می‌کند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این پرسش که حضور ناوهای هواپیمابر آمریکایی در خلیج فارس و همچنین انتشار اخباری مبنی بر برگزاری مانور نظامی آنها در منطقه با چه هدفی صورت می‌گیرد؟‌ گفت: این نمایش‌ها از یک سو برای تهدید ایران صورت گرفته و از سوی دیگر می‌خواهند پروژه شکست‌خورده ایران هراسی را به ظاهر دنبال کرده و به حکومت‌های مخالف جمهوری اسلامی پیام بدهند که ما آماده هستیم.

کوچک‌ترین اشتباه، ناوهای آمریکایی را به قعر خلیج فارس می‌فرستد

کولیوند در ادامه با اشاره به توانمندی‌های دفاعی بالای نیروی دریایی سپاه و ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ناوهای آمریکایی در منطقه همان طور که فرماندهان نظامی کشورمان اعلام کرده‌اند، بهترین هدف برای موشک‌های ایرانی و قایق‌های تندرو سپاه هستند.

وی تاکید کرد: به طور قطع این تجهیزات نمی‌تواند در برابر اقتدار و آمادگی دفاعی سپاه و ارتش ایران مقاومت کرده و توان مقابله با نیروی دریایی کشورمان را ندارند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در صورت کوچک‌ترین اشتباهی که از آمریکایی‌ها و یا هر کشور دیگری علیه منافع ما سر بزند، ناوهای آمریکایی را به قعر خلیج فارس می‌فرستیم.

کولیوند در پایان تاکید کرد: کشورهای غربی بهتر است به جای لشگرکشی به منطقه و تلاش برای مقابله با پیشرفت و توسعه کشورمان، به فکر حل بحران‌های خود و رفع نیازها مردم کشورشان باشند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول