اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون استاندار اصفهان

مرکز فوریت‌های پزشکی کاشان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کاشان با اعتبار بیش از 7 میلیارد ریال افتتاح شد.

مرکز فوریت‌های پزشکی کاشان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان، بعد از ظهر امروز در آئین افتتاح مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی این شهرستان، اظهار داشت: این مرکز با اعتباری بیش از 7 میلیارد ریال از طریق اعتبارات استانی و خیران سلامت در زمینی به مساحت یک‌هزار و 300 مترمربع و 991 مترمربع زیربنا در چهار طبقه احداث شده است.

محمدحسین اعرابی افزود: این مرکز دارای کتابخانه، انبار دارویی، EOC و مرکز ارتباطات، ستاد هدایت و اطلاع‌رسانی، سالن کنفرانس، انبار تجهیزات، اتاق مدیریت بحران، آموزش امور رایانه، پزشک کشیک، بایگانی،  واحد نقلیه، معاونت مرکز، حوادث و کنترل کیفیت و پاویون پرسنل است.

به گفته وی، ساختمان مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کاشان توان مقاومت تا شش ریشتر در برابر زلزله را داشته و به لحاظ ایمنی مشکلی ندارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان خاطرنشان کرد: مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کاشان 12 مرکز جاده‌ای و پنج مرکز شهری را تحت پوشش خود دارد و ماهیانه 12 هزار مأموریت شهری و جاده‌ای سبب شده تا شاخص‌های مأموریت‌های مرکز فوریت‌های پزشکی کاشان از میانگین شاخص کشوری بالاتر باشد.

وی یادآور شد: مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کاشان در سال گذشته 21 هزار و 997 مأموریت شهری و جاده‌ای داشته است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان نیز در این مراسم جمهوری اسلامی را در بخش بهداشت و سلامت دارای استعداد و ظرفیت مطلوب دانست و تصریح کرد: یکی از این استعدادها در بخش بهداشت و سلامت، حضور بخش خصوصی است که از توانمندی‌های آن به خوبی در حوزه سلامت استفاده شده است.

سید مهدی اسماعیلی، سرمایه‌گذاری 125 میلیارد تومانی در 99 طرح عمرانی کاشان را یکی از استعداد‌های این شهرستان در جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی ذکر و عنوان کرد: این میزان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در کاشان نشانه اعتماد متقابل بخش خصوصی و دولتی است.

وی همچنین احداث مدرسه 9 کلاسه خیّرساز در کاشان را نشانه استعداد شهرستان در جذب خیرین خواند و بیان داشت: نمونه چنین مدرسه‌ای را حتی در بهترین مناطق تهران نیز نمی‌توان پیدا کرد.

اسماعیلی در ادامه اجرای طرح پزشک خانواده را یکی از مهم‌ترین اقدامات دولت دهم در حوزه سلامت دانست و گفت: برای اجرای این طرح در استان اصفهان پس از بررسی نقاط ضعف و قوت این طرح در استان‌های پایلوت اجرای طرح، در استان اصفهان به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/ح20/ف4004

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول