اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اجرای طرح رابطان آموزشی پایگاه‌های فوریت پزشکی

زنجیره‌ آموزشی فوریت‌های پزشکی کشور تکمیل می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول آموزش مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: با اجرای طرح رابطان آموزشی پایگاه‌ها زنجیره‌ آموزشی فوریت‌های پزشکی کشور تکمیل می‌شود.

زنجیره‌ آموزشی فوریت‌های پزشکی کشور تکمیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مرتضی قادری ظهر امروز با اشاره به اینکه آموزش سنگ بنای نوسازی انسانی است و نوسازی آموزشی یکی از ارکان مهم توسعه‌ همه‌جانبه محسوب می‌شود، اظهار داشت: در همین راستا آموزش جامع فوریت‌های پزشکی در پایگاه‌های اورژانس پیش بیمارستانی و برنامه اصولی برای ارتقای سطح دانش کارکنان یکی از شاخص‌های مهم و اصلی توسعه‌ کلان مراکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی محسوب می‌شود.

وی افزود: به منظور دست‌یابی به اهداف آموزش مرکز فوریت‌های پزشکی، با ترسیم چشم‌اندازهای آینده، بررسی و شناسایی نیازهای آموزشی و تعیین چالش‌های این حوزه، برنامه‌ عملیاتی جدید حوزه آموزش طراحی شد.

مسئول آموزش مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان اضافه کرد: در این مدل آموزشی جدید، بدون آنکه اهمیت دانش و اطلاعات علمی فراموش شود، بیش از فراگیری اطلاعات محض بر دانش کارآمد و مهارت‌های عملی تکیه شده است.

وی ادامه داد: در این برنامه‌‌ عملیاتی، فردی با عنوان رابط آموزش در هر پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی تعیین شد که به عنوان واسط بین مسئول آموزش شهرستان و پرسنل پایگاه عمل می‌کند.

قادری با بیان اینکه در این مدل آموزشی، شرح وظایفی برای رابط آموزشی در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: در این ساختار، زنجیره‌ آموزشی به خوبی تکمیل می‌شود و تمام دستورالعمل‌های آموزشی به راحتی در دسترس کارکنان پایگاه قرار می‌گیرد.

مسئول آموزش مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان تاکید کرد: این مدل آموزش فوریت‌های پزشکی برای نخستین بار در کشور از سوی واحد آموزش فوریت‌های پزشکی استان اصفهان تهیه شد و در مرحله اول به صورت آزمایشی در شهرستان اصفهان اجرا می‌شود و پس از آن میزان اثر بخشی طرح مورد ارزیابی کارشناسان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول