اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مرکز فوریت‌های پزشکی استان کردستان اعلام کرد

آمادگی پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی کردستان / استقرار اکیپ‌ها در مکان‌های مشخص

خبرگزاری فارس: مدیر مرکز فوریت‌های پزشکی استان کردستان گفت: اکیپ‌های امدادی این مرکز برای خدمات‌دهی به مردم و به ویژه آسیب‌دیدگان سوانح و حوادث هستند.

آمادگی پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی کردستان / استقرار اکیپ‌ها در مکان‌های مشخص

سعید بیگلری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: اگر چه از طریق انتشار بروشور و رسانه ملی اطلاع‌رسانی کافی در مورد عواقب و اتفاق‌های ناگوار ناشی از استفاده از مواد محترقه انجام شده است اما باز برای برای جلوگیری از بروز حوادث احتمالی نیروهای این مرکز آمادگی کامل دارند.

وی به وجود شش اکیپ 115 در مرکز استان اشاره کرد و افزود: تعدادی از این آمار در مناطقی که احتمال بروز حوادث در آن وجود دارد مستقر می‌شوند تا مانع از رسیدن آسیب‌های جدی به مردم شوند.

بیگلری با بیان اینکه سال گذشته در بین مصدومین حادثه‌ دیده بیش ‌از 10 مورد منجر به بستری در بیمارستان‌های استان شد، گفت: امیدوارم در سال جاری چنین حوادثی تکرار نشود و این روزها با شادی و به دور از هر حادثه‌ای را پشت سر بگذاریم.

وی اعلام کرد: بیشتر مصدومان حادثه دیده در بین دو رده‌ سنی نوجوانان و جوانان قابل مشاهده است، که به دلایل مختلف در ناحیه دست و صورت دچار آسیب‌دیدگی می‌شوند.

این مقام مسئول حضور اکیپ مرکز فوریت‌های پزشکی در مناطقی از شهر را تنها به منظور پیشگیری و جلوگیری از آسیب‌دیدگی‌های جدی به مردم دانست و خاطرنشان کرد: سال گذشته دو دستگاه آمبولانس این مرکز هنگام خدمت‌رسانی به مصدومان مورد تهاجم افرادی خاص قرار گرفت و علاوه بر شکستن شیشه‌های آمبولانس‌ها یکی از پرسنل‌ این مرکز دچار آسیب‌دیدگی شد.

مدیر مرکز فوریت‌های پزشکی استان کردستان از مردم خواست تا از مواد محترقه استفاده نکنند، چرا که تمامی مواد محترقه حادثه آفرین هستند و موجب بروز مشکلات در خانواده‌ها می‌شوند.

وی در پایان یادآور شد: شش درصد مصدومین سال گذشته افراد رهگذر بودند که ناخواسته دچار مصدومیت شدند.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول