اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس اورژانس استان زنجان خبر داد:

احداث مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی در زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس اورژانس استان زنجان با اشاره به ابلاغ بودجه مدیریت بحران استان زنجان به ارگان‌ها گفت: بر اساس پیش‌بینی‌ها مبلغی هم برای احداث ساختمانی در راستای مدیریت حوادث در استان زنجان در نظر گرفته شده است.

احداث مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی در زنجان
علی‌رضا عالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان مبلغ در نظر گرفته شده برای ساختمان مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان زنجان را در حدود 250 میلیون تومان اعلام کرد و اظهار داشت: این رقم برآورد اولیه است و قرار است بعد از بررسی مجدد مبلغ مورد نیاز اعلام شود.
وی افزود: مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی در زنجان در مرحله مکان‌یابی است.
رئیس اورژانس استان زنجان دسترسی آسان به همه مناطق شهری و رعایت شدن اصول شهرسازی را از جمله شرایط احداث مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان زنجان برشمرد و تصریح کرد: ساختمان مورد نظر در یکی از مناطقی که استیل شهرسازی جدید ساخته شده باشند، احداث می‌شود.
وی مرکز اورژانس، مدیریت بحران و همچنین مرکز هدایت اطلاعات را از جمله بخش‌هایی عنوان کرد که برای استقرار در ساختمان مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان زنجان تعریف شده است.
عالی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس درباره سهمیه استان زنجان از 100 دستگاه اتوبوس و آمبولانس تخصیص یافته به اورژانس‌های استان گفت: هنوز سهمیه اورژانس استان زنجان مشخص نشده است.
وی اضافه کرد: اتوبوس‌ و آمبولانس‌های در نظر گرفته شده برای اورژانس‌ها استان‌های مختلف به جای  بیمارستان‌های صحرایی به کار برده می‌شود.
رئیس اورژانس استان زنجان با اشاره به کوهستانی بودن استان زنجان تصریح کرد: با توجه به مشکل بودن جابه‌جایی بیمارستان‌های صحرایی اتوبوس و آمبولانس‌های در نظر گرفته شده کمک شایان توجهی به تسهیل امدادرسانی در سطح استان زنجان می‌کند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول