اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 26 اسفند ماه آغاز می‌شود

استقرار 36 پایگاه فوریت‌های پزشکی در محورهای استان زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس اورژانس استان زنجان گفت: استقرار 36 پایگاه فوریت‌های پزشکی همزمان با آغاز تعطیلات آخر سال در جاده‌ها و مناطق مختلف استان زنجان از 26 اسفند ماه سال جاری آغاز می‌شود.

استقرار 36 پایگاه فوریت‌های پزشکی در محورهای استان زنجان
علیرضا عالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: همه پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی و بیمارستان‌های استان زنجان از 26 اسفند سال جاری تا 14 فروردین سال 91 در حالت آماده باش قرار می‌گیرند.
وی تصریح کرد: 11 پایگاه فوریت‌های پزشکی در شهرها و 26 پایگاه نیز در جاده‌های استان زنجان در طول تعطیلات نوروز سال 91 مستقر می‌شوند.
رئیس اورژانس استان زنجان با اشاره به اینکه سه پایگاه سلامت نیز طی تعطیلات نوروز سال 91 در مسیرهای پر تردد استان زنجان مستقر می‌شود، اضافه کرد: همکاران فوریت‌های پزشکی و پزشکان مربوطه با حضور خود در پایگاه‌ها به مسافرینی که نیاز به حضور در بیمارستان ندارند، رسیدگی می‌کنند.
عالی با اشاره به اینکه در حوزه بهداشت نیز کارشناسان بهداشت به صورت شبانه‌روزی از مراکز مختلف بازدید می‌کنند، ادامه داد: با تشکیل اکیپ بهداشتی نیز از اماکن بین راهی بازدید می‌شود.
وی اظهار داشت: اکیپ تشکیل شده به منظور بازدید از اماکن بین راهی طی تعطیلات نوروزی از ساعت هشت صبح تا 20 شب فعالیت می‌کنند.
رئیس اورژانس استان زنجان با بیان اینکه در تعطیلات نوروز سال ‌جاری نظارت بر هتل‌ها، مهمان‌سراها و مهمان‌پذیرها تشدید شده بود، یادآور شد: بازید و نظارت بر هفت نقطه از اهمیت زیادی برخوردار بود.
وی به تهیه دفترچه‌های آموزش‌های اولیه پزشکی و توزیع آن در بین مردم و مسافران اشاره کرد و گفت: این دفترچه‌ها موجب افزایش آگاهی پزشکی مردم می‌شود.
عالی اظهار داشت: در سال جاری مرکز فوریت‌های پزشکی 11 هزار و 111 ماموریت انجام داده‌اند که بیشترین ماموریت مربوط به بیماران قلبی بوده است.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول