اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با چهارشنبه آخر سال

پایگاه‌های فوریتهای پزشکی در همدان آماده باش هستند

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی همدان گفت: با توجه به امکان بروز حادثه، از سه شنبه بعد از ظهر پایگاه های مرکز مدیریت و فوریتهای پزشکی در همدان در حالت آماده باش هستند.

پایگاه‌های فوریتهای پزشکی در همدان آماده باش هستند

اکبر غیاث امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: در چهارشنبه سوری سال گذشته در استان همدان 60 مورد مصدوم از حوادث داشتیم که از این تعداد 11 مورد منجر به خراشیدگی بوده است.

وی با بیان اینکه از 60 نفر مصدوم چهارشنبه سوری در سال گذشته، 24 مورد سوختگی بوده، تصریح کرد: 18 مورد پارگی و بریدگی، 2 مورد شکستگی و 10 نفر بستری داشتیم.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی همدان با بیان اینکه خوشبختانه در چهارشنبه سوری سال گذشته، آمار فوتی در استان نداشته‌ایم، عنوان کرد: بر اساس آمار، 17 مورد صدمه به چشم، یک مورد صدمه گوش، 11 مورد صدمه صورت و چهار مورد نیز اندامها آسیب دیده بود.

وی با بیان اینکه بر اساس آمار حواث چهارشنبه سوری سال 89، 23 مورد آسیب دیدگی دست و سه مورد پا نیز گزارش شده است، ابراز داشت: 50 نفر از مصدومان سال گذشته مذکر و 10 نفر نیز مؤنث بوده اند.

غیاث در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: چون بر اساس آمارهای هر ساله چهارشنبه آخر سال بسیار حائز اهمیت از نظر آتش سوزیها و حوادث این چنینی است، هماهنگی‌های لازم با نیروی انتظامی، هلال احمر و دستگاه های مربوطه در استان انجام شده است.

وی در پایان سخنانش تصریح کرد: با توجه به امکان بروز حادثه، از سه شنبه بعد از ظهر همه پایگاه های مرکز مدیریت و فوریتهای پزشکی در سطح استان همدان به حالت آماده باش هستند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول