اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول آموزش مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان:

فوریت‌های پزشکی به دانشجویان پرستاری بهتر آموزش داده شود

خبرگزاری فارس: مسئول آموزش مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: فوریت‌های پزشکی با کیفیت بهتری باید به دانشجویان پرستاری آموزش داده شود.

فوریت‌های پزشکی به دانشجویان پرستاری بهتر آموزش داده شود
مرتضی قادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: با توجه به مشکلات موجود در آموزش فوریت‌های پزشکی به دانشجویان پرستاری معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برای حل این مشکلات قول مساعد داد.
وی بیان داشت: طرح آموزش دانشجویان پرستاری در زمینه‌ فوریت‌های پزشکی با کیفیت بهتری ادامه می‌یابد.
مسئول آموزش مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان تصریح کرد: از سال 88 تاکنون بیش از 250 دانشجوی پرستاری در قالب چهار نیم ‌سال تحصیلی آموزش‌های مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی را فرا گرفتند.
وی با اشاره به اینکه جلسه‌ نقد و بررسی آموزش دانشجویان پرستاری در زمینه‌ فوریت‌های پزشکی برگزار شد، ادامه داد: یکی از مهم‌ترین امدادهای مورد نیاز در زمان وقوع حادثه امداد سلامت است.
قادری افزود: تیم سلامت (وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی) به ‌عنوان متولی ارائه خدمات امداد– سلامت در زمان وقوع حوادث است و پرستاران نیز یکی از اعضای مهم این تیم به شمار می‌روند.
وی اظهار داشت: به همین منظور این مرکز با همکاری دانشکده پرستاری و مامائی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و با توجه به لزوم ارائه خدمات تخصصی در زمان وقوع حوادث، از سال 1388 اقدام به برگزاری دوره آموزشی مدیریت حوادث و مراقبت‌های پیش‌بیمارستانی ویژه دانشجویان پرستاری می‌کند.
مسئول آموزش مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: در این راستا کمیته مشترک مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی و دانشکده پرستاری اقدام به تنظیم طرح درس مربوطه کرده و دانشجویان پرستاری در ترم هشت، کارآموزی «فوریت‌های پزشکی» خود را مطابق با این طرح درس در مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی پشت سر می‌گذارند.
وی اضافه کرد: گزارشی از عملکرد سال‌های 88 و 89 در زمینه‌ آموزش فوریت‌های پزشکی به دانشجویان پرستاری ارائه و مشکلات موجود در این زمینه نقد و بررسی شد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول