اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از ظهر امروز صورت گرفت

برگزاری کارگاه آموزش فوریت پزشکی ویژه بانوان جنوب تهران

خبرگزاری فارس: کارگاه آموزش فوریت‌های پزشکی ویژه بانوان جنوب تهران به‌منظور ارتقای اطلاعات بهداشتی در شهرری برگزار شد.

برگزاری کارگاه آموزش فوریت پزشکی ویژه بانوان جنوب تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، کارگاه آموزش کمک‌های اولیه و فوریت‌های پزشکی به منظور ارتقای اطلاعات بهداشتی و امدادی شهروندان از سوی شهرداری منطقه 20 برگزار شد.

شهردار ناحیه 6 شهرری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در این ارتباط اظهار داشت: به منظور توانمندسازی و ارتقای اطلاعات بهداشتی و امدادی شهروندان کارگاه آموزشی کمک‌های اولیه با حضور جمعی از بانوان علاقمند در سرای محله عباس‌آباد برگزار شد.

یحیی رنجبران گفت: در این کارگاه پیرامون علائم هوشیاری، راه‌های انجام تنفس مصنوعی، انواع سوختگی، شکستگی، بانداژ، نحوه انجام تزریقات اولیه اطلاعاتی در اختیار شهروندان قرار گرفت.

وی در ادامه اهمیت ارتقای مهارت‌های زندگی به منظور پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را حائز اهمیت خواند و گفت: واحد آسیب‌های اجتماعی مرکز خدمات اجتماعی ناحیه 6 به منظور پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارگاه آموزشی مهارت‌های زندگی را در سرای محله امین‌آباد برگزار کرد.

رنجبران عنوان کرد: با توجه به رشد فزاینده تعداد افراد در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی مانند کودکان کار، کودکان در معرض خشونت، افراد معتاد، خانواده‌ها، متکدیان و در راستای اهداف این مرکز برای مهار، کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی، دوره‌هایی جهت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به صورت مستمر در سرای محلات برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول