اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقه‌های جهانی موی‌تای جام ریاست جمهوری

نشان برنز بر گردن تکنسین فوریت‌های پزشکی اصفهان انداخته شد

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: یوسف مهرابی، تکنسین فوریت‌های پزشکی اصفهان در مسابقه‌های جهانی موی‌تای جام ریاست جمهوری نشان برنز را بر گردن انداخت.

نشان برنز بر گردن تکنسین فوریت‌های پزشکی اصفهان انداخته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حمید اسماعیلی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کشور ایران در اردیبهشت‌ماه سال جاری برای دومین بار میزبان مسابقات جهانی موی‌تای جام ریاست جمهوری شد.

وی افزود: در این مسابقات که با شرکت 54 کشور از سراسر جهان برگزار شد، کشور ایران با دو تیم ایران و خلیج فارس حضور یافت و سایر کشورها از جمله روسیه، فرانسه، آمریکا، تایلند، دانمارک، لهستان، اسلواکی، مراکش، الجزایر، برزیل، ازبکستان و اتریش هر کدام با یک تیم حاضر شدند.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان اصفهان بیان داشت: تیم ایران با 14 شرکت ‌کننده و تیم خلیج فارس با 11 نفر در این مسابقات حضور یافتند که تیم ایران موفق شد تعداد دو نشان طلا، سه نقره و چهار برنز را به خود اختصاص دهد.

وی تصریح کرد: یوسف مهرابی، تکنسین فوریت‌های پزشکی استان اصفهان و یکی از پنج شرکت‌کننده‌ اصفهانی توانست در این دوره از مسابقات نشان برنز را به دست آورد.

اسماعیلی یادآور شد: در مسابقات جهانی موی‌تای جام ریاست جمهوری که شب گذشته در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد، تیم‌های تایلند، ایران و روسیه به ترتیب مقام‌های اول تا سوم تیمی را کسب کردند.

انتهای پیام/غ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول