اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روز طبیعت انجام می‌شود

فعالیت 37 پایگاه فوریت‌های پزشکی در زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس اورژانس استان زنجان از فعالیت و استقرار 37 پایگاه فوریت‌های پزشکی و چندین آمبولانس در مناطق مختلف استان زنجان در روز طبیعت خبر داد.

فعالیت 37 پایگاه فوریت‌های پزشکی در زنجان

سید رضا موسوی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به وجود برنامه مدون برای فعالیت نیروهای پایگاه فوریت‌های پزشکی استان زنجان در روز طبیعت اظهار داشت: اورژانس استان زنجان در روز طبیعت آماده همکاری با ارگان‌های دیگر است.

وی از استقرار 37 پایگاه فوریت‌های پزشکی در سطح استان زنجان از آغاز مسافرت‌های نوروزی خبر داد و افزود: 14 پایگاه از مجموع این 37 پایگاه شهری و بقیه جاده‌ای هستند.

رئیس اورژانس استان زنجان تصریح کرد: پایگاه‌های مستقر شده از آغاز مسافرت‌های نوروزی در روز طبیعت مدون‌تر و با برنامه‌تر از هر روزی در روز طبیعت فعالیت خواهند کرد.

وی با اشاره به استقرار پنج آمبولانس در مناطق تفریحی استان به غیر از پایگاه‌های پیش‌بینی شده اضافه کرد: اورژانس استان زنجان توان استقرار آمبولانس‌هایی بیشتر از برنامه ارائه شده را هم دارد.

موسوی‌زاده تاکید کرد: سابقه نشان داده است که نیازی به استقرار نیروهای بیش از برنامه تدوین شده در استان زنجان وجود ندارد.

وی با اشاره به حضور پررنگ نیروهای اورژانس در چهارشنبه آخر سال و کنترل اوضاع به صورت مناسب گفت: از این تجربه می‌توان برای روز طبیعت هم استفاده کرد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول