اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار هفشجان:

10 هزار مترمربع فضای سبز هفشجان آبیاری قطره‌ای می‎شود

خبرگزاری فارس: شهردار هفشجان گفت: سیستم آبیاری در 10 هزار مترمربع از اراضی فضای سبز شهر هفشجان قطره‌ای می‌شود.

10 هزار مترمربع فضای سبز هفشجان آبیاری قطره‌ای می‎شود

لقمان سلطانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به طرح‌ها و برنامه‌های در دست انجام در این شهر، اظهار داشت: با توجه به ضرورت صرفه‎جویی در مصرف آب، تغییر سیستم آبیاری فضای سبز این شهر با تخصیص اعتبار لازم در دستور کار این شهرداری قرار گرفته است.

وی ادامه داد: اجرای سیستم آبیاری تحت فشار در 10 هزار مترمربع از اراضی فضای سبز شهر هفشجان اجرایی می‌شود که 5 هزار متر از این میزان عملیاتی و در هفته دولت اجرایی شد و 5 هزار متر دیگر نیز با صرف اعتباری افزون بر 500 میلیون ریال در دست انجام است.

شهردار هفشجان از احداث یک مجتمع تجاری بزرگ در این شهر خبر داد و افزود: ایجاد درآمدی ثابت و پایدار برای شهرداری و اشتغالزایی برای جوانان از اهداف اجرایی احداث این مجتمع تجاری محسوب می‎شود. 

وی با اشاره به مساحت این مجتمع گفت: این مجتمع در زیربنایی به مساحت 4 هزار مترمربع با صرف اعتباری افزون بر یک میلیارد تومان در چهار طبقه احداث شده است.

سلطانی با اشاره به دیگر پروژه‌های در دست اقدام این شهرداری افزود: تکمیل پروژه احداث تالار اجتماعات شهرداری هفشجان، ساماندهی پارک‌های محله‌ای، خط‌کشی معابر و خیابان‌ها از جمله مهم‌ترین این پروژه‌ها محسوب می‎شود.

شهردار هفشجان احداث تابلوی ورودی شهر با عنوان تندیس علم و صنعت را از دیگر این پروژه‌ها برشمرد و گفت: به‌منظور احداث این پروژه 20 میلیون تومان از سوی شرکت خصوصی مجری این پروژه تخصیص داده شده است.

سلطانی جدول‌کشی خیابان مفتح و خیابان اسدآباد را از دیگر این پروژه‌ها برشمرد و افزود: تکمیل پارک معلم، ساماندهی چشمه زنه، انجام کمربندی شمال شهر، پیگیری احداث مجتمع صنایع نیمه مزاحم و انتقال این طرح به خارج از شهر از دیگر طرح‌های اولویت‌دار شهردار هفشجان به شمار می‎رود.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول