اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل:

انتخابات شوراها نباید میدان تخریب عملکرد شهرداری باشد

خبرگزاری فارس: شهردار اردبیل گفت: انتخابات شوراها در آینده نزدیک نباید به میدانی برای تخریب عملکرد شهرداری و همچنین شوراها منجر شود.

انتخابات شوراها نباید میدان تخریب عملکرد شهرداری باشد

صدیف بدری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اردبیل به انتظارات به‌حق مردم با توسعه و تشدید عمران و آبادانی در ماه‌های اخیر اشاره کرد و اظهار داشت: ما نیز معتقدیم انتظارات شهروندان به‌جا و مناسب است ولی گاه انجام آن از اراده و توان ما خارج است که باید در این زمینه شورا نیز همراه شهرداری بوده و از وارد آمدن فشارهای مضاعف در آستانه انتخابات به شهرداری‌ها اجتناب شود.

وی به ثابت شدن وقت جلسات، بهای خدمات، واگذاری و تملک را نیز اشاره کرد و یادآور شد: در این زمینه انتظار می‌رود اعضا در ساعات مقرر در جلسات حاضر بوده و در انجام وظایف مصمم باشند.

شهردار اردبیل خاطرنشان کرد:‌ آنچه قابل پیش‌بینی بود فضای انتخابات پیش‌روی ریاست جمهوری و شورای شهر است که فضای رقابت و اظهار نظر‌ها گرم می‌شود و ما مصمم هستیم به سرعت و در فرصت باقیمانده از فصل کار و تلاش پروژه‌ها را جمع‌بندی کنیم.

بدری گفت: ما یقین داریم که در آستانه انتخابات حرف و حدیث‌ها و فشارها و زیر‌سئوال بردن عملکرد‌ها را از سوی عده‌ای از کاندیداها شاهد خواهیم بود اما امیدواریم اعضای شورای شهر اردبیل مدافع عملکرد شهرداری بوده و از وارد آمدن فشارهای مضاعف به این مجموعه جلوگیری کنیم.

این مسئول بیان داشت: شایسته نیست در آستانه انتخابات عده‌ای بخواهند با فشار آوردن به همکاران و پرسنل شهرداری آنها را در مضیقه و منگنه بگذارند و یا بخواهند خواسته‌های نابجای خود را جامه عمل بپوشانند.

توزیع کمک 35 میلیون تومانی شورا و شهرداری اردبیل به زلزله‌زدگان

شهردار اردبیل ادامه داد: با حضور نائب رئیس شورای شهر اردبیل در منطقه زلزله‌زده حاضر شدیم و کمک‌های 35 میلیون تومانی خود را به زلزله‌زدگان در قالب کمک‌های نقدی و جنسی در همان مناطق توزیع کرده و از آنها حمایت کرده‌ایم.

بدری در پایان سخنان خود به خبرنگار فارس اظهار داشت:‌ علاوه بر این شهرداری اردبیل دو دستگاه لودر و دو دستگاه کمپرسی را نیز در اختیار بنیاد مسکن قرار داده تا در عمران و آبادانی مناطق زلزله‌زده یاریگر بنیاد مسکن باشد.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول