اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس از ملاقات عمومی فرماندار چالوس گزارش می‌دهد

شهرداری‌ها همچنان محل مراجعه مردم

خبرگزاری فارس: فرماندار چالوس گفت: بیشترین درخواست و پیگیری‌های ملاقات عمومی با مردم چالوس در حوزه شهری و مربوطه به شهرداری بود.

شهرداری‌ها همچنان محل مراجعه مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، به مناسبت هفته دولت ملاقات عمومی خود و مدیران شهرستان را در مسجدجامع چالوس برگزار کرد.

فرماندار چالوس عصر امروز در حاشیه برگزاری این ملاقات عمومی در جمع خبرنگاران گفت: پاسخگویی به مردم باید در اولویت مدیران باشد و برگزاری ملاقات عمومی در کاهش درخواست‌های مردمی تاثیرگذار است.

سید قدیر رضایی افزود: این ملاقات همزمان با هفته دولت برگزار شد.

وی ادامه داد: در این ملاقات عمومی تمام مدیران شهرستان حضور داشتند و درخواست‌های مردم رسیدگی و به ادارات مربوطه ارجاع داده می‌شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس بیان داشت: در ملاقات عمومی روز سه‌شنبه که ششمین روز از هفته دولت به شمار می‌رفت 95 نفر مراجعه‌کننده بودند که از این تعداد 49 نفر را مرد و 46 نفر را زن تشکیل می‌دادند.

وی بیان داشت: بیشترین درخواست و پیگیری‌ها در حوزه شهری و مربوطه به شهرداری بود که در همین ملاقات مورد رسیدگی و اجرا قرار گرفت.

رضایی همچنین بیان داشت: یکی از نکات مثبت و تاثیرگذار ملاقات عمومی که در مسجد جامع برگزار شد رسیدگی سریع به مشکلات مردم و دسترسی به همه مدیران در این مکان بود.

وی افزود: 60 درصد از این نامه‌ها از سوی روسای ادارات و نهادها در این ملاقات پاسخ داده شده و 30 درصد برای کارشناسی و پیگیری بیشتر به اداره مربوطه ارجاع داده شد و 10 درصد نیز برای دریافت دستورهای لازم به ادارات کل ارسال شد.

رضایی تاکید کرد: همچنین در این ملاقات عمومی بعضی از درخواست‌ها و مشکلات مربوط به دستگاه‌های استان و ادارات کل بود که با برقراری تماس بسیاری از موارد برطرف شد.

فرماندار چالوس تاکید کرد: برگزاری ملاقات عمومی روزهای سه شنبه هر هفته در فرمانداری برگزار می‌شود.

رضایی بیان داشت: درخواست‌های مردمی ثبت و بعد از ارجاع نیز فرمانداری پیگیری‌های لازم را در مورد به نتیجه رسیدن آن به‌عمل می‌آورد.

فرماندار چالوس بیان داشت: رسیدگی به مشکلات مردم و پاسخ درست به آنها و در واقع تکریم ارباب رجوع از تاکیدات مقام معظم رهبری به مدیران اجرایی بنابراین ما نیز باید در این زمینه تلاش کنیم تا قدم‌های مثبتی برای رفع مشکلات برداریم.

رضایی گفت: در درخواست‌های مردمی مشاهده می‌شد که بیشتر این درخواست‌ها با درایت و مدیریت صحیح مدیران شهرستانی قابل رفع است و مدیران حوزه شهرستان چالوس نیز با برنامه‌ریزی صحیح در تلاش هستند تا مشکلات مردم در اسرع وقت رسیدگی و برطرف شود.

وی در پایان گفت: ملاقات عمومی با حضور تمام مردم شهرستانی در آینده در کلاردشت، مرزن‌آباد و هچیرود نیز برگزار می‌شود.

تعدادی از ملاقات کنندگان نیز با مثبت ارزیابی‌کردن این حرکت گفتند: برگزاری ملاقات عمومی با حضور روسای ادارات کمک زیادی را برای انجام و رفع مشکلات مردم می‌کند.

سام یکی از افرادی بود که مراجعه کرد و گفت: امروز از نزدیک با مدیران آشنا شده و با دستور فرماندار مشکل بنده که مدت‌ها بود در یکی از ادارات بر زمین مانده بود با مساعدت فرماندار برطرف شد.

وی بیان داشت: یکی از نکات مثبت و خوب این ملاقات این بود تا لحظه آخر فرماندار پیگیر دستور داده شده و نتیجه نامه‌های ارسالی به مدیران می‌شد.

شمس یکی دیگر از شهروندان چالوسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: برگزاری چنین ملاقاتی موجب می‌شد تا وقت کمتری صرف پیگیری مکاتبات و نامه‌های صادره شود.

وی گفت: پیشنهاد می‌شود هر فصل یک بار چنین جلساتی برگزار شود زیرا تاثیر زیادی در رفع مشکلات مردم دارد.

وی بیان داشت: بنده امروز پیگیری نامه‌ای شدم که باید به چهار اداره مراجعه می‌کردم اما در مسجد جامع به راحتی با مدیران مربوطه ملاقات داشتم و مشکلم برطرف شد.

انتهای پیام/ش10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول