اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس:

شهرداری خدمات مناسبی به شهرک‌های صنعتی ارائه دهد

خبرگزاری فارس: استاندار فارس گفت: شهرداری‌ها با دریافت سهمی از عوارض موظف هستند تا خدمات مناسبی به شهرک‌های صنعتی ارائه دهند.

شهرداری خدمات مناسبی به شهرک‌های صنعتی ارائه دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حسین صادق‌عابدین در حاشیه افتتاح طرح‌های صنعتی هفته دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رویکرد مدیریت این استان تسریع صنعتی شدن فارس و جذب سرمایه‌گذاری به منظور توسعه بیشتر است.

استاندار فارس افزود: شهرک‌های صنعتی می‌توانند به روند صنعتی شدن استان سرعت بخشند و زمینه‌ای را فراهم کنند تا نقش صنعت در پیشرفت استان پررنگ‌تر شود.

وی گفت: شهرداری‌ها با دریافت سهمی از عوارض موظف هستند تا خدمات مناسبی به شهرک‌های صنعتی ارائه دهند.

صادق‌عابدین اضافه کرد: در صورتی که شهرداری‌ها خدمات مورد نیاز صنعتگران را ارائه ندهند فرماندار باید موضوع را بررسی و پیگیری کند.

وی همچنین از فرماندار شهرستان شیراز خواست تا مشکل عدم وجود مرکز اورژانس در شهرک صنعتی را بررسی کند.

استاندار فارس خاطرنشان کرد: فعالیت مرکز اورژانس با توجه به مشکلات احتمالی که در این شهرک‌ها به وجود می‌آید بسیار ضروری است و باید هر چه سریع‌تر راهکاری برای آن اندیشید.

مدیر ارشد استان فارس ادامه داد: سیاست‌های شهرک‌های صنعتی باید اصلاح شود چراکه جایگاه 10 تا 12 استان فارس در جذب سرمایه‌گذار برای شهرک‌های صنعتی جایگاه مناسبی نیست.

وی تصریح کرد: مشکلات زیرساختی مانند زمین نباید مانع سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی استان شود بلکه باید با برنامه‌ریزی و مدیریت، شرایط سرمایه‌گذاری برای سرمایه‌گذاران تسهیل شود.

صادق‌عابدین با انتقاد نسبت به ارسال کارهای کارخانجات استان به شرکت‌های سایر استان‌ها تصریح کرد: باید زمینه‌ای فراهم شود تا تمام اقدامات مربوط به احداث کارخانجات صنعتی توسط شرکت‌های بومی انجام شود.

وی اضافه کرد: در هفته دولت پروژه‌های صنعتی خوبی در سراسر استان به بهره‌برداری رسیده است و با توجه به پرهزینه بودن ایجاد اشتغال توسط صنایع کشاورزی استان باید روند رو به رشد خود را دنبال کند.

استاندار فارس در پایان گفت: صندوق توسعه ملی با 7 هزار میلیارد سرمایه در گردش شامل 3 هزار میلیارد اعتبار دلاری و 4 هزار میلیارد اعتبار ریالی، آماده حل مشکلات صنایع کشور است.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول