اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان امسال

شهرداری رودهن الکترونیک می‏شود

خبرگزاری فارس: شهردار رودهن گفت: ظرف مدتی کوتاه و در نهایت تا پایان امسال شهرداری رودهن نهادی الکترونیک می‏شود.

شهرداری رودهن الکترونیک می‏شود

حمید محرمی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: در حال حاضر شهرداری رودهن در زمینه اتوماسیون اداری از یک بافت سنتی برخوردار است و امور مختلف آن به صورت سنتی اجرا می‏شود.

وی ادامه داد: با تجهیز سامانه‏های شهرداری به ملزومات الکترونیکی، شهروندان با مراجعاتی کمتر به ادارات و به صورت خودکار در منزل و محل کار از خدمات این مجموعه برخوردار می‏شوند.

محرمی با اشاره به مزایای تبدیل یک شهر به شهری الکترونیک خاطرنشان کرد: ایجاد شهر الکترونیک مزایای بسیاری را با خود به همراه دارد.

شهردار رودهن تصریح کرد: از مزایای اقتصادی شهر الکترونیک می‏توان به مسائلی نظیر کاهش هزینه تردد شهری، افزایش سرمایه‏گذاری در نتیجه گسترش ارتباطات، صرفه‏جویی در مصرف سوخت و تسهیل انجام امور اقتصادی در شبانه‏روز اشاره کرد.

وی اضافه کرد: جلوگیری از اتلاف وقت غیرقابل احیا در ترافیک شهری، ارائه شایسته‏ترین خدمات، توزیع عادلانه امکانات، کاهش آلودگی‏های محیطی، افزایش کارآفرینی و بهبود مدیریت پایدار شهری از دیگر ویژگی‏های اقتصادی شهر الکترونیک قلمداد می‏شود.

محرمی افزود: مزایایی اجتماعی و فرهنگی همچون اطلاع‏رسانی پرشتاب، انتشار نشریات الکترونیکی برای شهروندان، ارائه آموزش‏های مجازی و ایجاد کتابخانه دیجیتالی از این کارکرد قابل استحصال است.

شهردار رودهن اضافه کرد: مفهوم یک شهر الکترونیک، سازه‏هایی رفیع، معابری پرترافیک و هوایی آلوده را در بر نمی‏گیرد، بلکه در این شهر عصر نوین تعاملات بین شهروندان و مسئولان اهمیت بیشتری پیدا می‏کند.

انتهای پیام/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول