اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای شهر اردبیل:

تعامل شورا و شهرداری آبادانی اردبیل را رقم زده است

خبرگزاری فارس: نایب رئیس شورای شهر اردبیل گفت: شهرداری اردبیل و شورای شهر در کنار یکدیگر چهره عمران و آبادنی اردبیل را متحول کرده است.

تعامل شورا و شهرداری آبادانی اردبیل را رقم زده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جواد زنجانی صبح امروز در آیین افتتاح پروژه‌های عمران شهری منطقه یک شهرداری اردبیل با گرامیداشت یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: باید باور داشته باشیم در سایه خون این شهیدان بوده که امروز مملکت ما در اوج اقتدار است و به رغم تلاش دشمن، در میزبانی آبرومند اجلاس سران غیرمتعهدها توانسته کارنامه موفق و ارزنده از خود به جا بگذارد.

این مسئول اضافه کرد: به برکت خون شهیدان و مجاهدت مردان بی‌باک این سرزمین بوده که جمهوری اسلامی ایران در اوج امنیت، اقتدار و آرامش است و ما به رغم داشتن برخی از مشکلات داخلی مصمم هستیم جلوی دشمن همچنان با قدرت و توان بایستیم.

عضو شورای شهر اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود از اهالی نیار به عنوان مردان سترگ و شهیدپرور یاد کرد و گفت: تقدیم پنج شهید از یک خانواده اعم از پدر و برادران جوان و نوجوان کار بسیار ارزشمندی است که عظیم‌پور نیاری‌ها موفق به آن شده و اهالی نیار باید به چنین سرمایه‌ها و همچنین 50 شهید والامقام خود افتخار کنند.

نایب رئیس شورای شهر اردبیل ابراز داشت: اهالی این منطقه همیشه ایثارگر، عالم‌پرور و مجاهد بودند و این حداقل خدماتی است که می‌توانیم به نوبه خودمان در مسئولیت شورای شهر و شهردار تقدیم مردم منطقه کنیم.

زنجانی با بیان اینکه شورا در کنار شهرداری پا به پا حرکت کرده و در خدمت مردم است، افزود: ما با تامین و تزریق بودجه در قالب‌های مختلف به ویژه متمم سعی داریم یاریگر شهردار بوده و او را در انجام خدمات بیشتر همراهی کنیم.

این مسئول ادامه داد: موج اول افتتاح‌های شورا و شهرداری اردبیل در طی ایام گرامیداشت سوم خرداد اتفاق افتاد و موج دوم نیز در پنج هفته مابین دولت تا دفاع مقدس اتفاق می‌افتد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نایب رئیس شورای شهر اردبیل در پایان سخنان خود ابراز داشت: موج سوم پروژه‌ها و طرح‌های در حال اجرا و تکمیل شده نیز به مناسبت دهه فجر افتتاح می‌شود که سعی خواهیم کرد با همراهی شهرداری در آن ایام نیز بتوانیم طرح‌هایی را به مرحله بهره‌برداری برسانیم.

انتهای پیام/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول