اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار دماوند:

شهرداری دماوند پیشروی شهرداری‏های شرق استان تهران می‏شود

خبرگزاری فارس: شهردار دماوند گفت: در راستای حرکت به سوی تحت وب شدن شهرداری دماوند، این نهاد در آینده ای نزدیک در بین دیگر شهرداری های شرق استان تهران پیشرو خواهد بود.

شهرداری دماوند پیشروی شهرداری‏های شرق استان تهران می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی شهرداری دماوند، مرتضی همتی در حاشیه نمایشگاه بزرگ دستاوردهای دولت در شهرستان دماوند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت اظهار داشت: هفته اول شهریور ماه، به مناسبت شهادت دو دولت مرد بزرگ انقلاب اسلامی، هفته دولت نام گرفته است که در طی این هفته، مردم با عملکرد و دستاوردهای دولت در زمینه‌های گوناگون عمرانی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی آشنا می‌شوند.

وی با بیان اینکه برپایی نمایشگاه دستاوردهای دولت همچون رسانه‌ای دیداری، شهروندان و عموم مردم را از عملکرد دولت آشنا و آگاه می سازد، خاطرنشان کرد: به همت فرمانداری شهرستان دماوند، نمایشگاه عملکرد دستاوردهای اجرایی منطقه مورد بازدید علاقمندان قرار گرفته است.

این مدیر مسئول ادامه داد: پیرو این اقدام، شهرداری دماوند با همه توان برای حضور در این نمایشگاه آمادگی خود را از ابتدا اعلام و هم اکنون نیز با آمادگی کامل و ارائه خدمات لازم و در خور شان شهروندان در نمایشگاه با داشتن دو فضای محوطه درونی و بیرونی به صحنه آمده تا بخشی از دستاوردهای دولت نهم و دهم و عمده اقدامات صورت گرفته در شهر را به نمایش بگذارد.

همتی تصریح کرد: سعی شده با توجه به محدودیت زمان و منابع، در این نمایشگاه بخش عمده‌ای از خدمات دولت را به منصه ظهور رسانیم اگرچه جمع آوری تمامی اطلاعات و دستاوردهای دولت در شهر به شهروندان در ابعاد وسیع با توجه به نوع خدمات امکان‌پذیر نیست.

وی به عمده اقدامات شهرداری در طی چند سال گذشته به خصوص در یک سال گذشته اشاره کرد و گفت: یکی از افتخارات ما در شهرداری دماوند که این نهاد مردمی را پیشرو در بین شهرداری‌های شرق استان تهران کرده است، اجرای فناوری اطلاعات در حوزه IT بوده که تاکنون در بیش از 5 واحد شهرداری نرم افزار الکترونیک متصل است.

شهردار دماوند به بزرگ‌ترین پروژه شهرسازی به عنوان طرح ممیزی و آرشیو الکترونیک اشاره کرد و گفت: این طرح که یکی از طرح‌های ماندگار در حوزه شهری و شهرسازی است به همت مجموعه شهرداری در سال جاری به اتمام رسیده که هم اکنون در آستانه بهره‌برداری و صدور فیش است.

انتهای پیام/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول