اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پارس‌آباد:

پرداخت به‌موقع نیم درصد شهرداری به کتابخانه‌ها کارگشاست

خبرگزاری فارس: فرماندار پارس‌‌آباد گفت: پرداخت به موقع نیم درصد مصوب از محل درآمد شهرداری به کتابخانه‌ها می‌تواند در راستای توسعه خدماتی و فرهنگی به کتابخانه‌ها موثر واقع شود.

پرداخت به‌موقع نیم درصد شهرداری به کتابخانه‌ها کارگشاست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ولی کریمی صبح امروز در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان پارس‌آباد با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و فرا رسیدن هفته دولت، روز کارمند را فرصتی مغتنم برای تجدید قوای خدمتگزاران نظام برای خدمت هرچه بیشتر به مردم دانست.

وی با تقدیر از تلاش‌های اداره کل کتابخانه‌های عمومی و مساعدت شهرداری و شورای اسلامی شهر پارس‌آباد و سایر ارگان‌های اجرایی در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی و مطالعه مفید ابراز داشت: پرداخت به‌موقع نیم درصد مصوب از محل درآمدهای شهرداری به کتابخانه‌ها می‌تواند کمک مفیدی برای توسعه خدمات فرهنگی و کتابخوانی به شهروندان باشد.

فرماندار پارس‌آباد با اشاره به بازدید‌های خود از کتابخانه‌های این شهرستان، گفت: در طی این بازدیدها، مشاهده استقبال جوانان از خدمات کتابخانه‌ها و دیدن جوانان و نوجوانان پشت میزهای مطالعه بسیار شوق‌برانگیز بود که نوید جامعه‌ای فرهنگی را برای میهن اسلامی می‌دهد.

کریمی رشد سرانه کتابخانه و توسعه فرهنگ مطالعه مفید را از شاخص‌های توسعه فرهنگی هر جامعه بیان کرد و افزود: خوشبختانه شاهد نهادینه شدن تدریجی فرهنگ مطالعه در سطح جامعه هستیم و این مهم با مشاهده استقبال شهروندان از خدمات کتابخانه‌های عمومی قابل دریافت است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان پارس‌آباد در ادامه تخصیص اعتبار مناسب برای ساخت، توسعه و تجهیز کتابخانه‌های عمومی را لازمه ادامه نهضت مطالعه مفید و نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی عنوان کرد.

این مسئول تصریح کرد: با اضافه شدن بخش اسلام‌آباد و لزوم تأسیس کتابخانه عمومی در این بخش، اختصاص زمین مناسب برای این منظور از اولویت‌های کاری است.

کریمی در پایان سخنان خود احیای کتابخانه عمومی شرکت کشت و صنعت مغان را عاملی مهم در رغبت اهالی روستاهای اطراف این شرکت به سمت کتابخوانی و مطالعه ارزیابی کردو خواستار مشارکت مسئولان این شرکت در احیا و تجهیز کتابخانه عمومی شد.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول