اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان صورت گرفت

افتتاح 10 واحد مسکن مددجویی کمیته امداد ابهر

خبرگزاری فارس: پروژه 10 واحد مسکن مددجویی کمیته امداد شهرستان ابهر افتتاح شد.

افتتاح 10 واحد مسکن مددجویی کمیته امداد ابهر

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، مزار شهدای قروه ظهر امروز با حضور مسئولان این شهرستان و با اعتباری بالغ بر 50 میلیون تومان از اعتبارهای دور سوم سفر ریاست جمهور به استان زنجان افتتاح شد.

همچنین مزار شهدای روستاهای قوهچین و درسجین، آبیاری تحت فشار روستای قمچ‌آباد با متراژ 7 هکتار و با اعتبار 30 میلیون تومان از اعتبارهای جهاد کشاورزی افتتاح شدند.

ظهر امروز خانه عالم روستاهای نورین و میمون دره هر کدام با اعتبار 36 میلیون تومان در متراژ 75 مترمربع از محل اعتبارهای تملک دارایی افتتاح شد.

ساماندهی مزار شهدای روستای عباس‌آباد نیز با اعتباری بالغ بر 3 میلیون و 600 هزار تومان از اعتبارهای دهیاری و همچنین طرح هادی روستای نایجوک با اعتباری بالغ بر 200 میلیون تومان از محل اعتبارهای استانی و تملک دارایی افتتاح شده و مورد بهره‌برداری قرار گرفتند.

همچنین پروژه 10 واحد مسکن مددجویی کمیته امداد ابهر هر کدام به متراژ 47 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 100 میلیون ریال از اعتبارهای کمیته امداد افتتاح شدند.

کتابخانه عمومی ملاصدرا روستای پیر سقا با اعتباری بالغ بر 20 میلیون تومان از اعتبارهای استانی به مساحت 80 متر مربع نیز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

گفتنی است این کتابخانه مجهز به سیستم کامپیوتری دیجیتالی و همچنین دارای 2 هزار جلد کتاب در بخش‌های مختلف از جمله کتاب‌های مرجع، کودک، تاریخی و غیره است.

بهسازی و روشنایی خیابان امام خمینی (ره) صائین‌قلعه نیز با اعتباری بالغ بر 480 میلیون تومان از اعتبارهای تملک دارایی و درآمدهای شهرداری این شهر افتتاح شد.

همچنین پارک بوستان فرهنگ صائین‌قلعه به مساحت 2 هزار و 350 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 97 میلیون تومان از محل اعتبار تملک دارایی و درآمدهای شهرداری مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول