اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ایجرود خبر داد

بهره‌برداری از 9 واحد مسکن مددجویی در ایجرود

خبرگزاری فارس: فرماندار ایجرود گفت: 9 واحد مسکن مددجویی با اعتبار کل 90 میلیون تومان در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از 9 واحد مسکن مددجویی در ایجرود

باقر اکبرپور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: همزمان با دهه مبارک فجر سه طرح عمرانی با اعتبار 7 میلیارد و 200 میلیون ریال در شهرستان ایجرود به بهره‌برداری رسید‌.

وی از بهره‌برداری طرح گازرسانی به ناحیه صنعتی زرین‌آباد همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد و افزود: این طرح با اعتبار کل 350 میلیون ریال در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

فرماندار ایجرود تصریح کرد: یک کیلومتر لوله‌گذاری‌، افتتاح فاز نخست مجتمع امدادی پاپایی در سوله‌ای به متراژ 840 متر مربع و اعتبار 300 میلیون ریال و افتتاح ساختمان اداری شرکت آب و فاضلاب شهری زرین‌آباد با اعتبار 700 میلیون ریال و در زمینی به مساحت 2 هزار متر مربع و زیر بنای  120متر مربع‌، سه طرح افتتاح شده در شهرستان ایجرود بود.

وی تصریح کرد: همچنین جشن بزرگ انقلاب شهرستان ایجرود با حضور بیش از 800 نفر در سالن تربیت بدنی زرین‌آباد برگزار شد‌.

اکبرپور با بیان اینکه یک طرح عمرانی با اعتبار 300 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید، افزود: بهره‌برداری از طرح گازرسانی به شرکت‌های آجرپزی روستای شهرک با اعتبار 300 میلیون ریال از دیگر طرح‌های این شهرستان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه نمایشگاه دستاوردهای آموزش و پرورش در سالن پیامبر اعظم زرین‌آباد آغاز به کار کرد، یادآور شد: برنامه‌های مختلفی در دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان اجرا می‌شود.

فرماندار ایجرود خاطرنشان کرد: 11 طرح عمرانی و حمایتی با اعتباری بالغ بر 280 میلیون تومان در شهرستان ایجرود افتتاح و یا کلنگ‌زنی شد‌.

وی از کلنگ‌زنی سر درب ساختمان دانشگاه پیام نور ایجرود با اعتبار 180 میلیون تومان خبر داد و افزود: 9 واحد مسکن مدد جویی نیز با اعتبار کل 90 میلیون تومان در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

اکبرپور تصریح کرد: زیر بنای کل این واحدها 450 متر مربع است که در روستاهای خانجین و آقبلاغ به بهره‌برداری رسیده است.

وی یادآور شد: افتتاح سایت کامپیوتری دانشگاه پیام نور ایجرود با اعتبار 10 میلیون تومان از دیگر طرح‌های شهرستان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول