اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گرامیداشت هفته بهزیستی

بهره‌برداری از 10 واحد مسکن مددجویی در قروه آغاز شد

خبرگزاری فارس: در گرامیداشت هفته بهزیستی از 10 واحد مسکن مددجویی در قروه بهره‌برداری و مجتمع فرهنگی ورزشی معلولان نیز کلنگ‌زنی شد.

بهره‌برداری از 10 واحد مسکن مددجویی در قروه آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، مدیرکل بهزیستی کردستان عصر امروز در مراسم بهره‌برداری از این طرح‌ها با اشاره به اینکه در هفته بهزیستی 76 واحد مسکن مددجویی در سطح استان به مددجویان واگذار می‌شود، گفت: برای احداث این واحدهای مسکونی در مجموع اعتباری بالغ بر 6 میلیارد ریال هزینه شده است.

سیدصباح قریشی افزود: در حال حاضر هزار و 777 مددجوی فاقد مسکن در استان شناسایی شده است که سال گذشته و امسال احداث هزار و 506 واحد مسکونی آغاز شده و 394 واحد نیز به مددجویان واگذار شده است.

وی افزود: برای احداث مسکن مددجویی محرومین در قروه اعتباری بالغ بر 600 میلیون ریال هزینه شده است که طرح‌های یاد شده با متوسط زیربنای 90 مترمربع اجرا و متقاضیان از تسهیلات 60 میلیون ریالی بلاعوض برخوردار شده‌اند.

همچنین کلنگ احداث دومین مجتمع فرهنگی ورزشی ویژه معلولان استان در قروه به زمین زده شد.

زمین این طرح به مساحت 600 مترمربع  از سوی خانواده خادمی از خیرین قروه‌ای به ارزش ریالی بیش از 3 میلیارد ریال به انجمن حمایت از معلولان قروه اهدا شده است که با اعتبار اولیه یک میلیارد و 200 میلیون ریال شامل 500 میلیون ریال اعتبارات فرمانداری قروه، 500 میلیون ریال اعتبار بهزیستی کردستان و 200 میلیون ریال مشارکت خیرین احداث خواهد شد.

انتهای پیام/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول