اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی خبر داد:

مشارکت 25 میلیارد ریالی خیرین در مسکن مددجویی

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی گفت: مشارکت سرمایه‌ای خیرین در مسکن مددجویی خراسان رضوی به سقف 25 میلیارد ریال رسید.

مشارکت 25 میلیارد ریالی خیرین در مسکن مددجویی
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از اداره‌کل بهزیستی خراسان رضوی، تهمینه شکیب در مراسم اختتامیه همایش کاربردی مدیران بهزیستی استان در شهرستان تربت‌جام اظهار داشت: بیش از 16 میلیارد ریال از سهام صندوق سرمایه‌گذاری نیکوکاری آگاه، توسط صنعتگران شهرک صنعتی طوس مشهد خریداری شده است.
مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی گفت: سه واحد تولید کننده سیمان استان نیز هر یک مبلغ 500 میلیون ریال سهام از این صندوق را خریداری کرده‌اند و انتظار میرود طی ماه آینده، سهمیه 50 میلیارد ریالی استان خراسان رضوی از سرمایه‌گذاری این صندوق به صورت کامل محقق شود.
شکیب با بیان اینکه خیرین خراسان رضوی، همیشه در همه‌ زمینه‌های مشارکت مردمی برای نیازهای اقشار بهزیستی در سطح کشور پیشقدم بوده‌اند، گفت: صندوق سرمایه‌گذاری آگاه که برای کمک به مسکن مددجویی شکل گرفته، یکی از راه‌های نوین وقف سرمایه برای محرومین است و به عنوان باقیات صالحات نیکوکاران استان، همیشه نام آنها را زنده نگه میدارد و در آخرت نیز از سوی پروردگار پاداش دارد.
به گفته مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی، در سه نشست پذیره نویسی این صندوق که در یک ماه گذشته در استان برگزار شده، نیکوکاران خراسان رضوی بیش از 25 میلیارد ریال از سهام آن را خریداری کرده‌اند.
شکیب افزود: از شش هزار واحد مسکونی سهمیه‌ی بهزیستی استان که در نهضت مسکن مددجویی کشور برای خراسان رضوی در نظر گرفته شده و احداث آنها سال گذشته آغاز شده، هم اکنون بیش از یک هزار واحد آماده‌ی بهره‌برداری است اما مددجویان نمی‌توانند سهم آورده‌ی خود را برای مشارکت در این خانه‌ها تأمین کنند و نیکوکارانی که در صندوق آگاه سرمایه‌گذاری میکنند میخواهند از طریق فعالیت مشروع اقتصادی و پایدار، به تأمین این آورده کمک نمایند تا مددجویان بتوانند این خانه‌ها را تحویل بگیرند و سرپناهی برای خود و خانواده‌شان فراهم سازند.
وی اظهار امیدواری کرد: در ماه‌های آینده‌ی امسال، تمام واحدهای در حال احداث، تکمیل و آماده‌ی بهره‌برداری شود و با پایان نخستین دوره‌ فعالیت صندوق نیز شرایطی فراهم شود که بتوان واحدهای آماده شده را از طریق سود سرمایه‌ی خیرین در صندوق آگاه، تحویل مددجویان داد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول