اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر امسال انجام می‌شود

بهره‌برداری از 213 واحد مسکن مددجویی کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: قائم مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح 213 باب مسکن مددجویی این استان در دهه فجر امسال خبر داد.

بهره‌برداری از 213 واحد مسکن مددجویی کهگیلویه و بویراحمد
ارسلان جلال‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: نیاز به مسکن و سرپناه از ابتدایی‌ترین نیازهای بشر در طول تاریخ بوده که امروز نیز از مطالبات اصلی و نیازهای اساسی مردم در این استان است.
قائم مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد افزود: این نهاد به مانند دیگر سرفصل‌‌های خدمتی خود در موضوع مسکن نیز با جدیت وارد شده و در این زمینه خدمات قابل قبولی به نیازمندان ارائه داده است.
جلال‌فرد افزود: کمیته امداد در کهگیلویه و بویراحمد در سرفصل‌های مسکن شهری، احداث مسکن روستایی، مسکن غیر مددجویی، تعمیرات کلی و جزئی، احداث مسکن از طریق تسهیلات طرح بهسازی و مساعدت به تکمیل واحدهای مسکونی طرح بهسازی در حوزه مسکن همه تلاش خود را برای ارائه خدمات مطلوب به مددجویان و افراد نیازمند انجام داده است.
وی اظهار امیدواری کرد با افتتاح و بهره‌برداری از 213 واحد مسکن مددجویی در این استان، تعداد دیگری از نیازمندان به مسکن صاحب خانه شوند.
جلال‌فرد عنوان کرد: این تعداد مسکن با زیربنای 14 هزار و 380 متر مربع در نقاط مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسند.
قائم مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اعتبار ساخت این مسکن‌های مددجویی را بالغ بر 23 میلیارد و 310 میلیون ریال اعلام کرد.
وی در بخش دیگری از این گفت‌وگو به اجرای طرح خانه‌دار کردن مردم با مشارکت خود مددجویان خبر داد و تصریح کرد: مددجویان زیر پوشش کمیته امداد کهگیلویه از طریق بستگان، خیرین و یا منابع مالی خود، بخشی از هزینه ساخت یک واحد مسکونی را پرداخت می‌کنند و این نهاد نیز با تامین مابقی هزینه‌ها از محل تسهیلات بانکی منازل مسکونی را برای متقاضیان مددجو می‌سازد.
جلال‌فرد اقدامات کمیته امداد در راستای خانه‌دار شدن مددجویان در سال‌های اخیر را برگ زرینی در کارنامه این نهاد خدمات‌رسان عنوان کرد
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول