اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام دهه فجر

واحدهای مسکن مددجویی در یزد تحویل می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد گفت: 204 مسکن مددجویی در ایام دهه فجر به مددجویان این نهاد واگذار می‌شود.

واحدهای مسکن مددجویی در یزد تحویل می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، حمید نصیری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های دهه فجر کمیته امداد استان یزد اظهار داشت: شاخص‌ترین فعالیت کمیته امداد در دهه فجر امسال، واگذاری 204 واحد مسکونی به مددجویان زیرپوشش فاقد مسکن و سرپناه در استان یزد است.

وی افزود: زیربنای هر یک از این واحدهای مسکونی که در نقاط مختلف استان احداث شده، بین 60 تا 65 متر مربع است که مبلغ 10 میلیارد و 732 میلیون ریال از محل اعتبارات دور دوم سفر ریاست جمهوری و اعتبارات سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به یزد همچنین سایر منابع کمیته امداد در این راستا هزینه شده است.

نصیری در مورد سایر برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد در این ایام‌الله دهه فجر نیز بیان کرد: بهره‌برداری از هزار و 472 طرح اشتغال و خودکفایی با اعتباری بالغ بر 96 میلیارد ریال در رشته‌های مختلف شغلی شامل کشاورزی، دامپروری، صنفی و صنعتی، صنایع دستی همچنین توزیع ارزاق و کالای مورد نیاز مددجویان و اهدای جهیزیه به 85 نوعروس زیرپوشش به ارزش 5 میلیارد و 984 میلیون ریال از جمله برنامه‌های این نهاد در دهه مبارک فجر امسال است.

وی عنوان کرد: اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به 516 خانواده زیرپوشش با اختصاص مبلغ 3 میلیارد و 711 هزار ریال، برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف در زمینه‌های اشتغال، فرهنگی، مذهبی و بهداشتی و برپایی اردوهای سیاحتی زیارتی و مسابقات مختلف فرهنگی، ورزشی برای مددجویان زیرپوشش از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این دهه است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد افزود: این نهاد با برگزاری جشن‌ها و همایش‌های متنوع در دهه مبارک فجر برای مددجویان زیرپوشش، امید و نشاط برای آنان به ارمغان خواهد آورد.

نصیری عنوان کرد: در راستای اجرای طرح مفتاح‌الجنه نیز مسئولان استان یزد و شهرستان‌های استان با حضور در منازل مددجویان از نزدیک با وضعیت زندگی آنان آشنا می‌شوند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول