اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

به مناسبت دهه ولایت صورت می‌گیرد؛

بهره‌برداری از 110 واحد مسکن مددجویی در کردستان

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان از بهره‌برداری 110 واحد مسکونی مددجویان این نهاد به مناسبت دهه ولایت در این استان خبرداد.

بهره‌برداری از 110 واحد مسکن مددجویی در کردستان
قنبر موسی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: این واحدهای مسکونی با صرف اعتبار سرانه بالغ بر 150 میلیون ریال ساخته و به بهره‌برداری می‌رسد.
وی ایجاد زمینه‌های اشتغال، مسکن و ازدواج برای مددجویان کمیته امداد را از اولویت‌های کاری این نهاد مقدس عنوان کرد و افزود: در این راستا در طول سال های اخیر اقدامات بسیار چشمگیری انجام شده است.
قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی کردستان ادامه داد: ایجاد اشتغال و ساخت مسکن برای مددجویان این نهاد نقش بسزایی در خودکفایی و توانمندسازی آنان دارد به همین منظور به صورت ویژه در برنامه‌های این نهاد دنبال می‌شود.
موسی‌نژاد به دیگر برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان در دهه ولایت در سراسر استان اشاره کرد و ادامه داد: برگزاری جشن بزرگ ولایت با حضور آحاد مردم به ویژه مددجویان در حسینه سنندج و توزیع کتاب خطبه غدیر در بین همه همکاران از جمله برنامه‌های در دست اجرا در این دهه خواهد بود.
به گفته وی، سرکشی از 10 خانوار مددجوی دارای بیماری صعب‌العلاج، دانش‌آموز و یا دانشجوی نخبه در سطح استان، برگزاری مراسم پرداخت هدیه مسابقه قرانی، برگزاری جشن‌های ولایت در خوابگاه‌ها با حضور دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان و دیدار جوانان عضو کانون‌های جوانان پیرو ولایت با ائمه جمعه و جماعات از دیگر برنامه‌های کمیته امداد در دهه ولایت است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول