اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت گرفت؛

بهربرداری از 34 واحد مسکن مددجویی در کردستان

خبرگزاری فارس: قائم مقام کمیته امداد امام خمینی استان کردستان از بهربرداری از 34 واحد مسکن مددجویان کمیته امداد به مناسبت هفته دفاع مقدس در کردستان خبرداد.

بهربرداری از 34  واحد مسکن مددجویی در کردستان
قنبر موسی‌نژاد پیش از ظهر امروز در حاشیه افتتاح این واحدهای مسکونی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار داشت: اعتبار ساخت 23 واحد از آمار مذکور ازمحل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری و 11  مورد دیگر نیز از محل اعتبار طرح مقاوم سازی روستایی تامین شده است.
به گفته وی، این واحدهای مسکونی در سه شهرستان سقز، کامیاران و دهگلان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس بهره‌برداری و در اختیار مددجویان قرار گرفت.
قائم مقام کمیته امداد کردستان خاطرنشان کرد: به میمنت هفته دفاع مقدس 10 فقره وام نیز به مبلغ 57 میلیون و 700 هزار تومان به خانواده‌های زندانیان پرداخت شد.
وی خاطرنشان کرد: 25 میلیون تومان از این مبلغ توسط خیرین جمع‌آوری شده بود که به صورت وام بلاعوض به آنان پرداخت شد.
 موسی‌نژاد در ادامه تهیه 300 مورد جهیزیه نوعروسان با صرف هزینه‌ای بالغ بر 300 میلیون تومان، پرداخت 110 مورد وام قرض‌الحسنه به مبلغ 110 میلیون تومان و راه‌اندازی پنج کانون جوانان پیرو ولایت با عضویت یک‌هزار و 500 نفر از دانش‌آموزان زیرپوشش را از دیگر اقدامات کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان در هفته دفاع مقدس برشمرد.
وی در ادامه با عنوان اینکه دفاع مقدس نه یک حادثه عادی بلکه نشان‌دهنده ظرفیت‌ها و توانمند‌ی‌های ایران اسلامی به جهانیان بود، افزود: نباید اجازه دهیم که افتخارات بزرگ هشت سال دفاع مقدس از اذهان پاک شود بلکه باید از هر ابزاری برای ماندگاری ارزش‌های آن استفاده کرد.
قائم مقام کمیته امداد کردستان به تحولات امروز و بیداری اسلامی را ناشی از دفاع مقدس مردم غیور و انقلابی ایران اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: هشت سال دفاع مقدس بر اساس باورهای دینی و اسلامی به الگویی برای جهانیان تبدیل شده است.
به گفته موسی‌نژاد، دفاع مقدس خودباوری، غرورملی، اعتماد ملی و وحدت ملی را برای کشور به ارمغان آورد.
وی با اشاره به اینکه امروزه باید با تقویت روحیه ایثار و شهادت در میان نسل جوان به مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان و سلطه استکبار پرداخت، بیان کرد: آرمان‌های هشت سال دفاع مقدس باید به شیوه‌های نوین و مؤثر به جوانان منتقل شود تا بتوانیم این تأثیر را در اجتماع شاهد باشیم.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول