اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر

18 واحد مسکن مددجویی در خلخال به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: همزمان با ایام دهه فجر 18 واحد مسکن مددجویی در روستاهای شهرستان خلخال به بهره‌برداری رسید.

18 واحد مسکن مددجویی در خلخال به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم که عصر امروز و در شهر خلخال برگزار شد، با بهره‌برداری از این واحدها خانوارهای زیر پوشش کمیته امداد از نعمت سرپناه مناسب بهره‌مند شدند به طوری که برای احداث این واحدها به متقاضیان تسهیلات یک هزار و 800 میلیون ریالی پرداخت شده است.

همچنین به همت نهاد انقلابی کمیته امداد استان اردبیل دو واحد مسکونی خانه محرومان با 221 میلیون ریال، 50 دستگاه حمام و سرویس بهداشتی با 350 میلیون ریال و 38 فقره تعمیرات کلی و جزئی ساختمان مددجویان با 167 میلیون ریال به بهره‌برداری رسیده و در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

به میمنت این ایام اداره بهزیستی شهرستان خلخال نیز چندین واحد مسکونی مددجویی پیش ساخته و دو باب مهد کودک را در شهرستان خلخال به بهره‌برداری رساند.

در همین راستا دانشگاه علوم پزشکی دستگاه سی‌تی‌اسکن بیمارستان خلخال را با 9 هزار میلیون تومان نصب و راه‌اندازی کرد.

به گزارش فارس، همچنین به میمنت این ایام فاز اول مجتمع آبرسانی دین‌دوست خلخال همچنین گازرسانی به روستاهای لمعه‌دشت، پروج و آق‌بلاغ خلخال، مسکن مهر خلخال، اصلاح و توسعه آب شرب شهری، توسعه شبکه فاضلاب شهری، احداث چندین کانال کشاورزی، پرواربندی بره با پرداخت تسهیلات بانکی، ساماندهی سد خاکی پارک آبخیز فینارود خوجین به بهره‌برداری رسید.

به میمنت سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب برق‌رسانی به مسکن 324 واحدی مهر شهرک صنعتی خلخال با اعتبار دو هزار میلیون تومان به بهره‌برداری رسید و در کنار آن میدان میوه و تره‌بار و مدرسه شبانه‌روزی شاهرود نیز به این مناسبت افتتاح شد.

اما شرکت مخابرات خلخال نیز چندین طرح توسعه ارتباطی را در این شهرستان افتتاح کرد که مهم‌ترین آن لاین ترمینال نوری و مرکز سوئیچ بوده است.

همچنین به همت شهرداری خلخال آسفالت معابر خاکی هشت کوچه و دو خیابان و بازسازی کلی پل خیابان طالقانی افتتاح شد.

در افتتاح این پروژه‌ها فرماندار خلخال به دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی در سه دهه گذشته اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی در تمام حوزه‌ها و زمینه‌ها موفق عمل کرده و به موفقیت‌های بی‌نظیری نیز دست یافته است.

ذبیح‌الله عبداللهی افزود: در ایام دهه فجر با بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی و اقتصادی روز به روز توسعه منطقه قوت و قدرت گرفته و یک حرکت رو به جلو را در تمام بخش‌ها شاهد می‌باشیم.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول