اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت صورت گرفت؛

افتتاح 29 مسکن مددجویی بخش مرکزی تالش

خبرگزاری فارس: 29 باب مسکن مددجویی بخش مرکزی تالش با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 900 میلیون ریال مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

افتتاح 29 مسکن مددجویی بخش مرکزی تالش
به گزارش خبرگزاری فارس از تالش، بخشدار مرکزی تالش در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های مذکور در جمع مردم این بخش با تبریک هفته دولت اظهار داشت: این واحدهای مسکونی با تلاش‌های کمیته امداد تالش و در مدت زمان کوتاهی احداث شده است. 
جمشید مسرور زیربنای هر واحد مسکونی را در حدود 50 متر مربع ذکر کرد و افزود: برای ساخت هر یک از این واحدها 100 میلیون ریال هزینه شده است.
وی گفت: مردم دل به انقلاب، نظام و ولایت بسته‌اند و هفته دولت بهترین فرصت برای آشنایی با خدمات دولت برای مردم است. 
این مسئول تصریح کرد: عدالت‌گرایی، استکبار ستیزی، صیانت از بیت‌المال و ارتباط مستمر با مردم از خصوصیات برجسته دولت نهم و دهم است.
وی، دولت نهم و دهم را پایه‌گذار سهام عدالت دانست و افزود: دولت با این کار نام نیکی از خود به جای گذاشته است.
مسرور با بیان اینکه رئیس جمهور عدالت‌محور و سخت‌کوش کشورمان از خصوصیات شهید رجائی برخوردار است، اذعان داشت: لازم است که مسئولان زیرمجموعه پیرو رفتارها و مشیهای شهید رجایی باشند. 
وی ادامه داد: شهیدان رجایی و باهنر با صداقت بر پیمانی که بسته بودند پایداری به خرج دادند و خصوصیاتی که این شهیدان داشتند موجب ماندگاری آنان شد.
بخشدار مرکزی تالش، تکلیف گرایی و مکتبی بودن، گرایش و ارزش‌های دینی را از خصوصیات ویژه شهیدان رجایی و شهید باهنر عنوان کرد. 
وی اذعان داشت: یکی دیگر از ویژگیهای این شهیدان پرکار بودن بود و آنها خود را خدمتگزار مردم میدانستند و شبانه‌روز برای خدمت به مردم تلاش میکردند. 
مسرور در ادامه با برشمردن برخی از ویژگیهای دولت نهم و دهم ابراز داشت: تلاش در راستای محرومیت‌زدایی جامعه با سفر به استان‌ها و شهرهای مختلف کشور از جمله ویژگیهای این دولت بوده که کاری بسیار مهم در برقراری ارتباط با جامعه بوده است. 
وی استکبارستیزی را از ویژگیهای دیگر دولت نهم و دهم عنوان کرد و افزود: استکبارستیزی از جمله ویژگیهای این دولت است که عزت اسلامی را حفظ کرده و در مقابل دشمنان اسلام ایستاد و در این زمینه کوچکترین کوتاهی نکرد که از افتخارات دولت اسلامی است. 
بخشدار مرکزی تالش مهم‌ترین اولویت دولت دهم در سال جهاد اقتصادی را رسیدگی به مشکل بیکاری جوانان و برطرف کردن مشکلات اقتصادی مردم دانست و افزود: در دولت توجه ویژه‌ای نسبت به مشکلات مربوط به جوانان از جمله اشتغال، ازدواج و مسکن شده و این روند با شدت بیشتری ادامه دارد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول