اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر صورت گرفت

بهره‌برداری از 15 واحد مسکن مددجویی در قروه

خبرگزاری فارس: به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان و جمعی از مردم و مسئولان 15 واحد مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)‌ در قروه به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از 15 واحد مسکن مددجویی در قروه
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان پیش از ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از 15 واحد مسکن مددجویی در قروه به اجرای مطلوب طرح‌های احداث مسکن برای اقشار مختلف مردم به ویژه قشر کم درآمد اشاره کرد و اظهار داشت: تشکیل مجمع خیرین مسکن‌ساز در قروه امری ضروری است و باید در دستور کار مسئولان این شهرستان قرار گیرد.

موسی مرادیانی افزود: ساخت مسکن برای نیازمندان و محرومین جامعه از اولویت‌های دولت است که در طول چند سال اخیر به صورت ویژه در قالب مسکن مهر دنبال می‌شود.

ساخت 830 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد کردستان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان نیز در این مراسم با اشاره به تصویب ساخت 830 واحد مسکن مددجویی در سفر مقام معظم رهبری به استان کردستان، اظهار داشت: تاکنون 655 واحد از این تعداد به بهره‌برداری رسیده است.

به گفته قنبر موسی‌نژاد، 110 واحد مسکونی از این آمار در سفر اخیر سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) در دو شهرستان سنندج و سقز به ‌بهره‌برداری رسید و بقیه واحدها نیز در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسند.

گفتنی است برای احداث این واحدهای مسکونی که در سه طبقه و با مساحت یک‌هزار و 215 مترمربع و زیربنای هر طبقه 74 مترمربع ساخته شده است، اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 250 میلیون ریال از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان کردستان هزینه شده است.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول