اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور سرپرست کمیته امداد امام خمینی

پروژه 60 واحدی مسکن مددجویی سنندج افتتاح شد

خبرگزاری فارس: پروژه 60 واحدی مسکونی مددجویی با حضور سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) در سنندج افتتاح شد.

پروژه 60 واحدی مسکن مددجویی سنندج افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کردستان صبح امروز در حاشیه این مراسم اظهار داشت: برای ساخت این واحدهای مسکونی 14 میلیارد ریال از محل مصوبات سفر مقام معظم رهبری، کمک خیرین و نیز آورده شخصی مددجویان تامین شده است.
قنبر موسی‌نژاد ساخت مسکن برای مددجویان را از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد برشمرد و افزود: سفرهای استانی دولت به ویژه سفر مقام معظم رهبری سرعت چشمگیری به ساخت و ساز واحدهای مسکونی مددجویان این استان بخشیده است.
وی با بیان اینکه از مجموع 830 واحد مددجویی مصوب سفر مقام معظم رهبری به کردستان تاکنون 522 واحد تحویل مددجویان شده است، تصریح کرد: 110 واحد نیز در قالب این پروژه و یک پروژه 50 واحدی در سقز بهره‌برداری می‌شود و 126 واحد دیگر در مرحله پایانی است.
به گفته موسی‌نژاد، در دو بخش مسکن مقاوم‌سازی روستایی که تسهیلات این بخش شامل تسهیلات بانکی است از سال 85 تاکنون 5 هزار و 233 واحد مسکونی روستایی در این استان برای مددجویان زیرپوشش مقاوم‌سازی شده است.
سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره)‌ کردستان اضافه کرد: در بحث مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی مددجویان زیرپوشش این نهاد در روستاها کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان جزو استان‌های برتر در سطح کشور شناخته شده است.
موسی‌نژاد با بیان اینکه در سال 85 میزان اعتباری اختصاصی به مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی مددجویان پنج میلیون تومان بوده است، خاطر نشان کرد: از سال گذشته این اعتبار به 10 میلیون تومان افزایش یافته است.
به گفته وی، علاوه بر پرداخت تسهیلات بانکی برای مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی 600 تا 850 هزار تومان نیز به صورت بلاعوض به مددجویان پرداخت می‌شود.
سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان در ادامه به 290 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد، مصوب سفرهای اول و دوم هیئت دولت به کردستان اشاره کرد و افزود: تمام 290 واحد مصوب سفرهای 88 و 89 هیئت دولت به استان اجرا و به بهره‌برداری رسیده‌اند.
موسی‌نژاد در پایان یادآور شد: در سفر اول و دوم هیئت دولت به استان نیز اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 480 میلیون تومان به صورت بلاعوض و 31 میلیارد تومان نیز به صورت تسهیلات بانکی به منظور مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی به مددجویان کمیته امداد در کردستان پرداخت شده است.
انتهای پیام/غ10/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول