اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد صومعه‌سرا خبر داد:

احداث 120 واحد مسکن مددجویی در صومعه‌سرا

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) صومعه‌سرا گفت: امسال 120 مسکن مقاوم برای مددجویان زیرپوشش کمیته امداد صومعه‌سرا احداث میشود.

احداث 120 واحد مسکن مددجویی در صومعه‌سرا
به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، محمدی ملک‌دوست در جریان افتتاح همزمان از 41 واحد مسکن مددجویی در روستای دهنده این شهرستان، اظهار داشت: برای ساخت این واحدهای اهدایی بالغ بر3 میلیارد و 895 میلیون و 500 هزار ریال از محل اعتبارات نوسازی و بهسازی بنیاد مسکن صومعه‌سرا هزینه شده است.  
وی ساخت و اهدای این واحدهای مسکونی برای مددجویان کمیته امداد صومعه‌سرا را اقدامی مهم خواند و افزود: افرادی که مشمول ساخت خانه‌های اهدایی کمیته امداد می‌شوند در شرایط مادی بد قرار دارند و دارای سرپناهی نامناسب برای ادامه زندگی در کنار خانواده خود هستند.
رئیس کمیته امداد صومعه‌سرا با بیان اینکه بالغ بر 17 درصد جمعیت صومعه‌سرا زیر پوشش کمیته امداد هستند، خاطرنشان کرد: این مقدار بالغ بر 7 هزار و 500 نفر جمعیت را در بخش مرکزی و تولمات تشکیل می‌دهد که زیرپوشش کمیته امداد صومعه‌سرا هستند.
این مسئول امداد رسانی و کمک به این تعداد جمعیت هدف و زیرپوشش را از اهداف بلند کمیته امداد صومعه‌سرا اعلام کرد.
ملک‌دوست از آغاز احداث 120 واحد مسکونی برای مددجویان صومعه‌سرا خبر داد و تصریح کرد: این واحدهای مسکونی با زیربنای 45 و 50 متر در حال احداث هستند.
به گفته وی، برای هر واحد مسکونی مبلغ 9 میلیون و 500 هزار تومان وام به صورت زنجیره‌ای پرداخت میشود و بنیاد مسکن، دفتر فنی کمیته امداد گیلان و کمیته امداد صومعه‌سرا بر اجرای آن نظارت و همکاری دارند.
رئیس کمیته امداد صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: واحدهای مسکونی تا پایان امسال به مددجویان تحویل داده میشوند و از امکانات آب، برق و گاز نیز برخوردارند.
وی با اشاره به برخی آسیب‌های اجتماعی و مشکلات مددجویان نیز متذکر شد: نبود مسکن مناسب و مقاوم از مهم‌ترین مشکلاتی بود که منجر به ایجاد برخی معضلات و آسیب‌های اجتماعی در بین مددجویان می‌شد که با اقدام این کمیته در طول سال‌های اخیر در راستای امدادرسانی تا حد زیادی برطرف شده است.
ملک‌دوست تمام این واحدهای مسکونی اهدایی را به صورت مقاوم و ضد زلزله عنوان کرد و اذعان داشت: این عمل برای راحتی و آسودگی بیشتر مددجویان و میزان طول عمر واحدهای مسکونی مددجویان است.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول