اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان طارم خبر داد:

افتتاح 10 واحد مسکن مددجویی کمیته امداد در طارم

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان طارم از افتتاح 10 واحد مسکن مددجویی کمیته امداد امام خمینی (ره) همزمان با هفته دولت در شهرستان طارم خبرداد.

افتتاح 10 واحد مسکن مددجویی کمیته امداد در طارم
به گزارش خبرنگار فارس از طارم، غلامحسین رجبی ظهر امروز در حاشیه افتتاح چند طرح عمرانی در طارم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: دیدار مسئولان ادارات با امام جمعه، عطرافشانی گلزار شهدا و تجدید میثاق با شهدای والامقام و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا را از برنامه‌های هفته دولت این شهرستان عنوان کرد.
وی با بیان اینکه شرکت در نماز عبادی ـ سیاسی جمعه و سخنرانی فرماندار پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهرستان از برنامه‌های هفته دولت است، افزود: خانه‌های بهداشت، خانه‌های گردشگری و ساختمان‌های دهیاری مورد نظر نیز همزمان با هفته دولت کلنگ‌زنی شد، تا با احداث این خانه‌ها، خدمات مورد نظر به مردم ارائه شود.
فرماندار شهرستان طارم از افتتاح دویست و چهل و هشتمین واحد مسکن مهر خود مالک شهری در این شهرستان خبر داد و افزود: دویست و پنجاهمین واحد مسکن مهر خود مالک روستایی نیز در هفته دولت به بهره‌برداری رسید.
وی افتتاح 10 واحد مسکن مددجویی و افتتاح نمایشگاه دستاوردهای دولت در شهرستان را از دیگر برنامه‌های شهرستان عنوان کرد و یادآورشد: همچنین برج‌های نوری قانقلی چای و سه راه کوهکن نیز به مناسبت هفته دولت افتتاح شد.
رجبی کلنگ‌زنی راه روستای تازه کند ـ سرخ آباد ـ تسکین و کلنگ‌زنی طرح هادی شش روستای این شهرستان را از دیگر پروژه‌های هفته دولت اعلام کرد.
وی از کلنگ‌زنی گاز رسانی به هشت روستای شهرستان طارم خبر داد و گفت: سالن ورزشی حجاب این شهرستان نیز همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری رسید.
فرماندار طارم بیان داشت: دیدار با فرهنگیان و مردم در سالن ورزشی این شهرستان، افتتاح مجموعه‌های هارون‌آباد، کوهکن علیا و کلنگ‌زنی پمپاژ ونیسر را از دیگر برنامه‌های شهرستان در این هفته است.
وی بهره برداری از پروژه آبرسانی روستای سرخه میشه و کلنگ‌زنی دارالقرآن شهرستان را از دیگر پروژه‌های این شهرستان در هفته دولت برشمرد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول