اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از 32 سال خدمت

ماموریت مدیرکل ارشاد اسلامی استان مرکزی پایان یافت

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی از پایان ماموریتش در استان به دلیل بازنشستگی خبر داد.

ماموریت مدیرکل ارشاد اسلامی استان مرکزی پایان یافت

مصطفی مشایخی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: پس از 32 سال خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به قصد بازنشستگی حوزه مدیریت اجرایی را ترک می‌کنم و امیدوارم مدیر کل بعدی ارشاد بتواند این استان را به جایگاه واقعی خود برساند.

وی تصریح کرد: با توجه به سوابق تحصیلی و فرهنگی قصد دارم در سنگر پژوهش و تربیت نیروهای فرهنگی انقلاب به خدمت پرداخته و تلاش می‌کنم بتوانم در این حوزه به پرورش نیروهای فرهنگی متعهد بپردازم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی که از مدیران موفق و با کارنامه درخشان در حوزه فرهنگ و هنر استان به شمار می‌رود خاطر نشان ساخت: بخش فرهنگ و هنر از حساس‌ترین و مهم‌ترین بخش‌‌های کشور است که باید بیش از پیش در کانون توجه مسئولین نظام قرار داشته باشد.

مشایخی با تشکر از همکاری و حسن نظر اهالی فرهنگ و رسانه به خصوص خبرگزاری فارس استان مرکزی که در این مدت برای رسیدن به اهداف عالی نظام یاریگر مجموعه فرهنگ و ارشاد بود و همچنین حمایت مسئولان استان به ویژه نماینده مقام معظم رهبری در استان، استاندار و نمایندگان بیان داشت: امیدواریم در راستای اهداف فرهنگی و متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی تعامل‌های مثبت گذشته در آینده هم ادامه داشته باشد، چرا که همه خدمتگزاران نظام و مسئولین استان به رشد و بالندگی ایران اسلامی می‌اندیشند.

گفتنی است مشایخی از مدیران با سابقه و دلسوز در عرصه فرهنگ و ارشاد اسلامی است که در دوران مدیریتش منشأ اثرات و توفیقاتی در استان بوده‌ به طوری که می‌توان گفت یکی از درخشان‌ترین دوران مدیریت حاکم بر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی دورانی بوده است که وی سکان مدیریت مجموعه ارشاد را در اختیار داشته است.

تحولات ایجاد شده در عرصه فرهنگ و هنر استان در مدت مدیریت مشایخی تحولاتی عمیق و غیر قابل انکار است.

تبدیل سینما استقلال اراک که بیش از هشت سال به یک مکان مخروبه و انباری تبدیل شده بود، به مجتمع بزرگ و بی‌نظیر ستارگان یکی از اقدامات ارزشمند وی در عرصه مدیریتی است که رضایت هنرمندان و هنر دوستان این استان را به همراه داشت.

چاپ اطلس فرهنگی استان به عنوان مهم‌ترین سند فرهنگی استان، آغاز عملیات ساخت تالار مرکزی اراک بعد از چندین سال و پیگیری‌های زیاد برای اتمام ساخت این تالار تا پایان دولت دهم، ساخت مجتمع آفتاب، توجه به مفاخر و تلاش در راستای شناساندن مفاخر به نسل جوان، فعال کردن بسیاری از بخش‌ها و انجمن‌های مربوط به اداره ‌کل، ایجاد پویایی و حرکت مثبت در حوزه فرهنگ و هنر، حاکم کردن روح تعهد و معناگرایی در برنامه‌ها و فعالیت‌های هنری، ایجاد شبکه‌ها و همچنین نهادسازی در حوزه‌های فرهنگ و هنر متعهد، داشتن نگاه رنگین کمانی و عدالت‌محورانه به همه حوزه‌ها در راستای تقویت بنیان‌های فکری حوزه فرهنگ و هنر و... تنها بخش کوچکی از خدمات صادقانه و دلسوزانه مشایخی به فرهنگ و هنر استان است.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول