اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بحث برگزاری کنسرت‌‌های موسیقی

استان مرکزی بی‌حاشیه‌ترین استان‌ کشور شناخته شد/ اجرای 65 کنسرت‌ مطابق با موازین اخلاقی

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: استان مرکزی با برگزاری 65 کنسرت از بی‌حاشیه‌ترین استان‌های کشور در بحث برگزاری کنسرت‌‌های موسیقی شناخته شد.

استان مرکزی بی‌حاشیه‌ترین استان‌ کشور شناخته شد/ اجرای 65 کنسرت‌ مطابق با موازین اخلاقی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مصطفی مشایخی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سال‌های گذشته عطش مردم برای کنسرت موسیقی بسیار زیاد بود که خوشبختانه طی 30 ماه گذشته با برگزاری 65 کنسرت موسیقی این عطش به خوبی فروکش کرده است.

وی تصریح کرد: خوانندگان بزرگ و محبوب کشوری برای اجرای کنسرت موسیقی در استان درخواست مجوز داشتند که اداره ارشاد این مجوزها را از وزارت ارشاد اخذ و زمینه لازم را برای برگزاری این کنسرت‌ها فراهم ساخت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی ادامه داد: خوشبختانه تمامی کنسرت‌ها کاملا مطابق با موازین اخلاقی برگزار شد و می‌توان گفت استان مرکزی بی‌حاشیه‌ترین استان کشور در بحث برگزاری کنسرت‌های موسیقی در این مدت بوده است.

مشایخی با اشاره به اقدامات اداره ارشاد طی 30 ماه گذشته بیان داشت: در این مدت بیش از 3 هزار و 500 عنوان برنامه در سطح ادارات ارشاد استان برگزار شد که برگزاری بزرگداشت 13 مفاخر، جمع‌آوری 155 اثر از مفاخر، تدوین اطلس فرهنگی، تدوین برنامه عفاف و حجاب، فعال‌سازی شورای فرهنگ عمومی، برگزاری دوره‌ آموزش مقدماتی و تکمیلی خبرنگاری، جمع‌آوری آثار شهدای خبرنگار، برگزاری هشت جشنواره شعر، ساماندهی کتابخانه، برگزاری اردوی یاد یار، تولید نمایشگاه عکس نقش مردم در انقلاب 57، راه‌اندازی مجتمع ستارگان و... از مهم‌ترین این برنامه‌ها به شمار می‌رود.

وی با اشاره به پروژه‌های مهر ماندگار گفت: بر اساس اعلام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پروژه تالار مرکزی اراک به عنوان پروژه مهر ماندگار انتخاب شد که باید تا پایان سال و یا پایان دولت دهم به بهره‌برداری برسد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی ادامه داد: به منظور تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه اعتبارات بسیار خوبی تخصیص یافته است که امید می‌رود تا پایان سال شاهد بهره‌برداری از این تالار باشیم.

مشایخی همچنین از اختصاص 250 میلیون تومان به منظور تغییر صندلی و کف‌پوش مجتمع ستارگان خبر داد.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول