اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد استان مرکزی:

جشنواره فرهنگی هنری قدر در اراک برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی از برپایی جشنواره فرهنگی هنری قدر همزمان با نهمین نمایشگاه قرآن کریم در اراک خبر داد.

جشنواره فرهنگی هنری قدر در اراک برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، مصطفی مشایخی با اشاره به اینکه این جشنواره از برنامه‌های جنبی نهمین نمایشگاه قرآن استان مرکزی است، اظهار کرد: جشنواره هنری قدر با موضوع تصویرسازی قصص قرآنی به صورت حضوری و رقابتی و با حضور هنرمندان استان مرکزی برپا می‌شود.

وی افزود: انس با قرآن کریم راهی برای بی اثر شدن شبهات و توطئه‌هایی است که دشمنان به راه انداخته‌اند و چه خوب است که این امر به زبان هنر و به دست خود جوانان انجام شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی ادامه داد: هنرمندان علاقه‌مند به شرکت در این جشنواره می‌توانند به انجمن قرآن و نهج‌البلاغه واقع در فرهنگسرای آیینه اراک، محل برگزاری نهمین نمایشگاه قرآن استان مرکزی مراجعه کنند.

مشایخی اضافه کرد: برپایی نمایشگاه قرآن و به نمایش گذاشتن تازه‌های قرآنی در بخش‌های مختلف از مهم‌ترین نیازهای جامعه ‌به ویژه نسل جوان است که امید می‌رود این نیاز در این نمایشگاه برطرف شود.

وی افزود: نهمین نمایشگاه قرآن کریم استان مرکزی به مناسبت فرا رسیدن جشن انقلاب شکوهمند ایران اسلامی از 9 بهمن سال جاری به مدت یک هفته در فرهنگسرای آیینه شهر اراک برپا می‌شود.

مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی همچنین از برگزاری کارگاه آموزشی تربیت مبلغین و مروجین در اراک خبر داد و گفت: کارگاه آموزشی تربیت مبلغین و مروجین به منظور تربیت خطیب و سخنور مجرب و متخصص در حوزه بانوان با رویکرد عفاف و حجاب در حال برگزاری است.

مشایخی با اشاره به اینکه در حال حاضر 30 نفر از خواهران اراکی در این دوره آموزشی ثبت‌نام کرده‌اند، افزود: کارگاه آموزشی تربیت مبلغین و مروجین با هدف توانمندسازی و بی‌نیاز شدن استان مرکزی از خطیب و سخنور در رابطه با مباحث مختلف اعتقادی به ویژه عفاف و حجاب در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ج30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول