اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی:

9 دی ‌همچون برگ زرینی در دفتر افتخارات ‌ایران می‌درخشد

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: 9 دی سالروز بصیرت، درک و حضور به موقع و ظهور ایمان مردم ایران است که تا ابد همچون برگ زرینی در دفتر افتخارات این کشور می‌درخشد.

9 دی ‌همچون برگ زرینی در دفتر افتخارات ‌ایران می‌درخشد
مصطفی مشایخی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: روز بصیرت روز نشان دادن پیوند قلبی و عاطفی مردم با ولایت فقیه بود که ابعاد مختلف این حضور باید به همگان نشان داده شود.
وی تصریح کرد: بعد از انتخابات 88 دشمنان که همواره درصدد توطئه‌افکنی علیه ایران اسلامی بودند تصور می‌کردند می‌توانند به بهانه‌های واهی میان  مردم و نظام اسلامی فاصله بیندازند که مردم در حرکتی خودجوش ثابت کردند نظام متعلق به خود مردم است و نگاهبان اصلی این نظام مردم هستند و اجازه نخواهند داد این کشور به دست بیگانگان بیفتد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با اشاره به حضور بی‌نظیر مردم در انتخابات ریاست جمهوری گفت: این حضور می‌توانست به یکی از عوامل موثر در سربلندی کشور در عرصه‌های سیاسی تبدیل شود، اما به واسطه غفلت بعضی از کینه‌توزان و  فتنه‌گران این فرصت به چالشی تبدیل شد که دشمن در پی بهره‌برداری از آن برآمد، اما خوشبختانه حادثه عظیم 9 دی بار دیگر به فرصت ارزشمندی تبدیل شد.
مشایخی ایجاد فتنه را در راستای جنگ نرم دشمنان دانست و بیان کرد: ملت ایران در این جنگ نیز همچون هشت سال جنگ تحمیلی با بصیرت و هوشیاری شرکت کرده و پیروزی و اقتدار ایران اسلامی را رقم زدند.
وی با اشاره به برنامه‌های این اداره کل در روز بصیرت خاطر نشان ساخت: به مناسبت 9دی نمایشگاه عکس و پوستر با عنوان میثاق با ولایت به همت این اداره کل در اراک گشایش یافت.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: در این نمایشگاه تصاویری از مقام معظم رهبری و بیانات ایشان، نظر سایر علمای عظام و مجتهدین درباره رهبری و همچنین توطئه‌ها و برخی اقدامات جریان فتنه در قالب عکس، تصویر و نوشته به نمایش درآمده است.
مشایخی افزود: تصاویری از حرمت‌شکنی روز عاشورا توسط فتنه‌گران و جریان فتنه، جنگ نرم، نقشه راه و نیز مقایسه کودتای رنگی آمریکایی با کودتای سبز در ایران از دیگر تابلوها و تصاویر به نمایش در آمده در این نمایشگاه است.  
‌انتهای پیام/ش30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول