اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صورت موافقت وزارت ارشاد

طرح نیازسنجی فرهنگی در استان مرکزی اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی از اجرای طرح نیازسنجی فرهنگی استان در صورت موافقت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال آینده خبر داد.

طرح نیازسنجی فرهنگی در استان مرکزی اجرا می‌شود

 

مصطفی مشایخی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: از آنجا که برنامه‌‌های فرهنگی هر ساله بر اساس تجارب و تشخیص به مرحله اجرا درمی‌آیند، به منظور اثربخشی هر چه بهتر این برنامه‌ها تصمیم بر آن گرفته شد که برنامه‌های سال آینده اداره ارشاد بر اساس نیازسنجی و سنجش نیازها و خواسته‌های فرهنگی مردم به اجرا درآید.

وی تصریح کرد: بر این اساس پیشنهاد طرح نیازسنجی فرهنگی استان به وزارت ارشاد ارائه و هم‌اکنون در دست بررسی قرار دارد که در صورت نهایی شدن اجرا خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی سال آینده استان تا پایان اسفندماه نهایی و اعلام خواهد شد، گفت: رویکرد اداره ارشاد فارغ از نگرانی‌های اشخاص و گروه‌ها از همان ابتدا حل مسئله بوده و در این راستا گام‌های بسیار ارزشمندی برداشته شده است.

مشایخی افزود: مدیر ارشاد به‌عنوان مدیر فرهنگی استان مخالف هرگونه رشد پینوکیویی بوده و معتقد به زیرسازی و اجرای آرام امور است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری هشتمین جشنواره هنرهای تجسمی خبر داد و گفت: تاکنون 665 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است که هم‌اکنون در مرحله داوری قرار دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی همچنین از انتشار چاپ آلبوم موسیقی حماسی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول